return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 
QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ? (pg. 22)
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Donna



He jasses,daar hou ik nou helemaaaaaal nie van he:stongue:


Partytongen vink ook maar nix ;)
Partyhardy!
Tering wat was het een bruut feest! Ik noem het maar het feest van de meeting! haha :p
Ik kwam al vrij snel ta-ers tegen te weten kolkiewolkie, Ruben_Dubbink en Dr. Kuipers en toen ineens ook Petrus! :eyes: :) (jaja mijn herinnering aan gekke vent werd weer dubbel & dwars bevestigd :p ;) , zie ook foto vorige pagina :p )
Vervolgens samen met hem even naar Donna & RV gegaan om daarna Three o Three & Tijs08 te meeten, toen naar de meeting waar ik eindelijk Mido & Ding Chavez & Glanis voor het eerste ontmoette. Super dubbel gelegen om Remy-D en zijn gezwam ;) Ook weer (net als tijdens DD) met Blighty gemeet :) en ook -TAIS- gezien! Toen ff groeps-foto-tje gemaakt door onze lieftallige asistentte (het zusje van Little Theseus) ;) :D

juist tegen het einde van de meeting begon Armin zijn kunsten te vertonen en ging ik naar beneden waar ik Little Theseus & zijn gezellige zus weer tegen kwam die hard los aan het gaan waren! :D Echt super gezellig!
Ik vond Judge Jules echt onwijs lekker draaien daar Bellie nog gezien! en Marco V als laatste kon ook niet beter! Veel ta-ers stonden daar bijelkaar tijdens de set van Marco V o.a. Yarnie en zijn broer (echt heel erg tof!) :) ,Jappio (hehe orgasmes!!!!! :p :D ) , Dj Lex (haha hij kon alleen maar smilen! :)) total woot (lekker aan het genieten!) tijs08, Three O Three, mido, Remy-D en iedereen die ik vergeet ;) Echt super lache was dat! En toen was het ineens afgelopen! Tering zooi! maar mijn jas gaan halen waar ik T.H.C. weer tegen kwam die stond te wachten op een maat van hem die zijn jas kwijt was! hadden ze gewoon aan iemand anders gegeven! die tering lijsers @ HMH!
en tot slot nog onwijs relaxt in de trein met zijn 4en, heel associaal :p ;) een jointje gerookt!
Ongeloofelijk wat een top-feest! :) Heiniken Music Hall blijft echt de beste locatie voor mij en heb er dan ook 0% spijt van dat ik helemaal naar Amsterdam ben afgereist! :cool: Wat super! :cool: :D

ps1=> om aan te geven hoe relaxt de sfeer was=> je werd gewoon continue voor gelaten bij de wc's en iedereen stond relaxt met elkaar te ouwehoeren :)
ps2=> Jappio, wat een geile pics zeg! hehe :cool:
Donna
Das lekker man,als je op de terugweg lekker een jointje rookt kun je heeeeeerlijk slapen als je thuiskomt,en ja t was een erg goed feest,maaaaar ik vond t publiek jonger dan normaal gesproken op een qontact feest,ik vind dat je kan merken dat t alweer de *foute* kant opgaat,maar idd lekker feesie en leuke meeting,as always
Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by Donna
Das lekker man,als je op de terugweg lekker een jointje rookt kun je heeeeeerlijk slapen als je thuiskomt,en ja t was een erg goed feest,maaaaar ik vond t publiek jonger dan normaal gesproken op een qontact feest,ik vind dat je kan merken dat t alweer de *foute* kant opgaat,maar idd lekker feesie en leuke meeting,as always


Waarom associeer jij jong met *fout* :conf:

De leeftijd waarop mensen gaan feesten wordt nu eenmaal lager, en heb ook weinig onder de 18 gezien hoor......
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Partyhardy!
...en toen ineens ook Petrus! :eyes: :) (jaja mijn herinnering aan gekke vent werd weer dubbel & dwars bevestigd :p ;) , zie ook foto vorige pagina :p )


En bedankt hè ;)
Donna
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers


Waarom associeer jij jong met *fout* :conf:

De leeftijd waarop mensen gaan feesten wordt nu eenmaal lager, en heb ook weinig onder de 18 gezien hoor......


Omdat ikzelf 31 ben en t publiek graag wat *gemengder* zie,feesten waar ik heen ga loopt meer ouder dan jonger normaliter,en zo was t de voorgaande qontacts ook,vandaar dat ik teveel jong associeer met fout,TE is nooit goed aight?:P
Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by Donna


Omdat ikzelf 31 ben en t publiek graag wat *gemengder* zie,feesten waar ik heen ga loopt meer ouder dan jonger normaliter,en zo was t de voorgaande qontacts ook,vandaar dat ik teveel jong associeer met fout,TE is nooit goed aight?:P


Haha :)

OK, get your point :p
Smirnoff
Smirnoff,s Pictures online !!!!!!!!!!!!!! :stongue: :stongue: :stongue:

klik op m,n sig of klik HIER
Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by Smirnoff
Smirnoff,s Pictures online !!!!!!!!!!!!!! :stongue: :stongue: :stongue:

klik op m,n sig of klik HIER


Ik hoopte op wat mooie laserpics, maar krijg alleen maar brakke koppen te zien... :D
Little Theseus
y00t vette pics Smirnoff!!

Speciaal voor Supersjineestieuwleeloomoo:



Ik en zus :D
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers


Ik hoopte op wat mooie laserpics, maar krijg alleen maar brakke koppen te zien... :D


Kvind het anders wel lachen brakke koppen, beter dan alleen maar lampjes enz. op de foto :p

Hier nog ff de meetingfoto:


Mijn vage kop komt achter Yarnie en voor Blighty langs boven Ruben met mn arm voor dr. Kuipers' hoofd (sorry Justin)

Ik vind Smirnoff er trouwens toch wel extreem cool op staan met zn 2 mixdrankjes in de aanslag (ik weet niet of je nog weet hoe gek je deed toen je je camera weer in je zak deed, je drankje op de grond zette en de weg afbakende zodat niemand ook maar in de BUURT van je smirnoff kwam?:D)

Petrus en Donna moeten trouwens fotomodellen worden ofzo, ik weet niet hoe ze het doen maar hoe meer foto's hoe gekker ze er op staan :)

Nog ff 1 x: ik vond het een heel coole meeting iedereen!

[edit]! Geocities! Foto's werken dus niet. Ga dan maar fijn ff de link via properties copy pasten als je ze dan zo graag wil zien, of ga naar www.start.at/smirnoff[/edit]

Smirnoff
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers


Ik hoopte op wat mooie laserpics, maar krijg alleen maar brakke koppen te zien... :D


Alle laserpics zijn mislukt had ik wel verwacht maarja...
beter iets dan niets ! :p
Smirnoff
hier de foto,s geocities werkt niet :(

Speciaal voor Supersjineestieuwleeloomoo:

Hier nog ff de meetingfoto:


check my site for more pics !!
klik HIER
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 
Privacy Statement