|
QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ? (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| mido |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
van 21.00 uur (22.00 uur) tot maar liefst 07.00 uur.
Lang hè ;) |
Tering jantje!
Hoeveel pillies moet ik dan wel niet meenemen? whoehahaha |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by mido
Tering jantje!
Hoeveel pillies moet ik dan wel niet meenemen? whoehahaha |
stuk of 3 is genoeg man:) |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Optimus
stuk of 3 is genoeg man:) |
Beter van niet! whaha
Dan ben ik zwaar sjaggow om een uur of 3! :P |
|
|
| eieregooie |
Hier nog 1tje die naar Qontact @ HMH gaat :D
kgaat met me collegaatjes, en ik durf te wedden dat ik daar met 1 van de oudste bezoekers rondloop... :D |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
van 21.00 uur (22.00 uur) tot maar liefst 07.00 uur.
Lang hè ;) |
Ow zulle we koffie meenemen om te beginnuh?:D |
|
|
| Optimus |
| Waarom heet een sticky nu KLevertje?:D:D:D |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Optimus
Waarom heet een sticky nu KLevertje?:D:D:D |
fat gaaf he.. kan t ook "plakkend aapje" noemen..
 |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
fat gaaf he.. kan t ook "plakkend aapje" noemen..
|
doe dan!:D:D:D |
|
|
| kolkiewolkie |
mwehehe
ik ga hier nog even wat mensen onrustig maken enzo...
want daar qontact door een aantal mensen hier geroemd wordt omdat er 'tenminste volk met het gevoel voor muziek komt' , kan ik jullie melden dat ook hier TMF-huppelkutjes rond gaan lopen hoor....
kheb namelijk zon wijf op de msnlijst staan (is 17 ofzo) en die vertelde mij dus ook dat ze naar qontact ging.... namen zeiden haar niet allemaal wat... is ook helemaal niet 'into trance' ofzo, maar ging 'gewoon' om het feest...
tot zover die mythe dus..
o ja, om te voorkomen dat ik nou weer beticht wordt van 'het hekel hebben aan commercie en TMF-volk' (iets in die geest tenminste): mij boeit dat niet, ik vermaak me heus wel.
ik wou alleen maar even de mythe doorbreken ;)
nog 3.5 daagies....:) :) :) :) |
|
|
| T.H.C. |
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE, je neemt haar toch niet mee naar de meeting he? ik walg van die mensen ;)
Ow...ehm...ik neem er ook nog 5 mee uit enschede. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE, je neemt haar toch niet mee naar de meeting he? ik walg van die mensen ;)
Ow...ehm...ik neem er ook nog 5 mee uit enschede. |
Als ze maar lekker zijn en er lekker mee kan ouwehoere dan is het goed, toch? |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Als ze maar lekker zijn en er lekker mee kan ouwehoere dan is het goed, toch? |
En ze niet heel de avond lopen te hee-hoo-en ;) |
|
|
|
|