|
QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
misschien komt de echt ik nu pas naar boven hiero :p :stongue: |
Zie je nouw,altijd al geweten dat je skattig was:p
Ennuh van Petrus wisten we dat tulijk al,he hunnybunny???:D |
|
|
| Partyhardy! |
| Zo, ik heb ook mijn kaartje binnen! ik kan al niet meer wachten maar eerst toch nog even lekker stuiteren in Heerenveen, Qlimax! :D Wie gaan daar eigenlijk nog allemaal heen? |
|
|
| mr.marcello |
Ik ben in ieder geval van de partij in Heerenveen op 6 april!!!
(Maar ik ga niet naar Qontact om de rode lijn in deze thread niet te verliezen)....
Met vriendelijke groet. |
|
|
| blighty |
Hi all,
I will be there!!!!!
The judge won't budge!!!:D:D:D
Greetings,
Blighty |
|
|
| Smirnoff |
ik dacht dat het hier om Qontact ging ??
Smirnoff gaat nog steeds !!
 |
|
|
| Ruben_Dubbink |
houdt iedereen de meetinglist nog ff bij?
Volgens mij staan er een aantal namen nog niet op,
GreetZ RubDub |
|
|
| tijs08 |
ik ben er zekers bij!!
kaartje binne, al is het er maar 1 :mad: :mad:
ik kom waarschijnlijk alleen, zoals het er nu uit ziet ben ik de enige met geld!
dat heb je als mensen moeten kiezen tussen Shockers, Qontact en Mayday!
kga natuurlijk liever naar allemaal, maar dat kan deze jongen ook weer niet betalen.
Meeten is dus een goed plan, anders loop ik er de hele avond rond in mijn eendje :cool: :eek:
Greetzz :D |
|
|
| Teal'k |
| Ik kom ook wel :).. maar misschien niet naar de meeting omdat REMY mij in elkaar ging beuken :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Teal'k
Ik kom ook wel :).. maar misschien niet naar de meeting omdat REMY mij in elkaar ging beuken :) |
Ik help remy mee dus, je bent het bokje :D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik help remy mee dus, je bent het bokje :D |
Hahaha ja dus kijk maar uit. ;) |
|
|
| Little Theseus |
Ik zou pas echt bang worden als Mido zn gewicht in de strijd zou gooien :D j/k.
baaideweej,
Ik help tjallek! We gaan een dikke arena fight houden daarboven in de hmh cuz fight will prevail!! :D |
|
|
| Donna |
| ow k dacht een orgie?:toothless |
|
|
|
|