return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ? (pg. 5)
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Donna
ow k dacht een orgie?:toothless


Whaha, laat me niet lachen. Dat kan je niet eens aan. Of was je van plan zo'n Houston 500 te houden waarbij je bij de 20 vent als ijs op je k*t moet van de wrijving :D
Smirnoff
dit keer vergeet ik m,n fotocam. niet !!
blighty
Hi all,

Aanschouw mijn kaartje!!!



Oh, yes, ik ben blij :D

Theseus, till we meet again!!! :)

Greetings,
Blighty
Dr. Kuipers
Nog maar 5 weken :D
Eerst volgende week stampen in INDEX bij Kai Tracid :p
Daarna gaan we aan Qontact denken :)
Me heeft er erg zin, nog nooit in HMH geweest, dus heb hoge verwachtingen :p
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by blighty
Hi all,

Aanschouw mijn kaartje!!!

Oh, yes, ik ben blij :D

Theseus, till we meet again!!! :)

Greetings,
Blighty


Waarom heb jij een ander kaartje dan ik heb?? Misschien een domme vraag hoor, maar goed

GreetZ RubDub
@ddicted
Ben ook nog nooit in HMH geweest--> verwacht er veel van !

Volgende dag is het trouwens Koninginnedag, begint dat om een uur of 8 al ?? :D
@ddicted
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink


Waarom heb jij een ander kaartje dan ik heb?? Misschien een domme vraag hoor, maar goed

GreetZ RubDub


Ik heb ook een of ander ticketbox kaartje, en die was wel duurder (?)
tijs08




ik heb er ook gewoon zo 1 thuis liggen! :D :D :D
dit zijn de officieele vvk kaartjes dus niet via ticker box enzo,

ik heb wel 2 qlimax kaartjes allebie vvk zien er het zelfde uit maar zijn toch anders.. de ene heeft alemaal q-tjes erin gegraveerd en de andere niet ???
Donna
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Whaha, laat me niet lachen. Dat kan je niet eens aan. Of was je van plan zo'n Houston 500 te houden waarbij je bij de 20 vent als ijs op je k*t moet van de wrijving :D



hahahaha kep t over een orgie schat dan hoef IK toch geen 20 kerels over me heen,kan net zo goed jij zijn:stongue: :stongue:
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by @ddicted
Ik heb ook een of ander ticketbox kaartje, en die was wel duurder (?)


die van mij kostte ook 40,5 euro,
of heeft KW mij op zichten te lichten :D :D

GreetZ RubDub

kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink


die van mij kostte ook 40,5 euro,
of heeft KW mij op zichten te lichten :D :D

GreetZ RubDub


is de heer (ahem) dubbink zich ervan bewust dat zowel zijn eigen kaartje als die van blighty aangeeft dat het om € 37,50 excl. fee bedraagd? en dat die fee bij de ticketbox nou toevallig 3 (!) euro is, daar kan ik nix aan doen...

maar als je het wilt dan wil ik je wel een keer oplichten hoor... geen enkel probleem mee :D :D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Donna



hahahaha kep t over een orgie schat dan hoef IK toch geen 20 kerels over me heen,kan net zo goed jij zijn:stongue: :stongue:


Mmmmmmm
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement