|
QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ? (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Jappio
En ze niet heel de avond lopen te hee-hoo-en ;) |
Boeit nie, je stopt er gewoon wat in ;) |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Als ze maar lekker zijn en er lekker mee kan ouwehoere dan is het goed, toch? |
ze?...ehm nee zijn niet lekker.ik bedoelde de supa koopa brothers en aanhang, ouwehoere gaat wel lukke,maar ze hebben volgens mij geen van allen een idee wie er gaat draaien, volgens mij wilde er 1 zelfs een portie paddo's gaan eten daar(nog nooit op feest geweest dus:D) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Boeit nie, je stopt er gewoon wat in ;) |
Zoals :rolleyes: :D :D |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by Optimus
Waarom heet een sticky nu KLevertje?:D:D:D |
Ik vinnum nu echt dreug dat van klevertje mooi man houwe zo
:D:D:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
ze?...ehm nee zijn niet lekker.ik bedoelde de supa koopa brothers en aanhang, ouwehoere gaat wel lukke,maar ze hebben volgens mij geen van allen een idee wie er gaat draaien, volgens mij wilde er 1 zelfs een portie paddo's gaan eten daar(nog nooit op feest geweest dus:D) |
HAHA, van mij mag die gaan spacen op de tribune haha.
Waarschijnlijk houden ze dan helemaal de bek niet meer dicht nee. Wel vet lache lijkt me.
BTW, wat een enorm KLOTE weer... |
|
|
| Jappio |
| Nog 1 dagje!!! /me heeft er echt zin in!! WIEHOEIIII!! |
|
|
| Smirnoff |
Tot vanavond dan maar hé .......... !!!!
duss.. |
|
|
| John |
/me heeft ook ziiiiiiiiiin :D:)
ik heb alleen een probleem met wat voor schoene ik aantrek :S hehehe
trouwens.. hoe zit het bij q-dance feeste met wegwerpcamera's? ik wilde nml es een keer fototjes gaan maken:) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by John
trouwens.. hoe zit het bij q-dance feeste met wegwerpcamera's? ik wilde nml es een keer fototjes gaan maken:) |
ja, ik heb er ook even over getwijfeld na Shockers maar ik neem hem gewoon weer mee hoor, daar doen ze vastbniet moeilijk over :)
Okay ik zie jullie allemaal vanavond en we gaan looooos!! :cool: :D :)
oh tering wat heb ik er zin in! :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ja, ik heb er ook even over getwijfeld na Shockers maar ik neem hem gewoon weer mee hoor, daar doen ze vastbniet moeilijk over :)
|
NIET die waar onze Armin pics op staan heeee!!!
See ya all tonight!!!!! |
|
|
| DJ_Siesta |
veel plezier allemaal voor de menser die der heen gaan
heh, ik zit lekker in joure achter de bar :)
Groetn |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ja, ik heb er ook even over getwijfeld na Shockers maar ik neem hem gewoon weer mee hoor, daar doen ze vastbniet moeilijk over :)
Okay ik zie jullie allemaal vanavond en we gaan looooos!! :cool: :D :)
oh tering wat heb ik er zin in! :) |
oke dan ga ik er NU 1 halen :):) |
|
|
|
|