return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 
QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ? (pg. 20)
View this Thread in Original format
Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by eieregooie


Heb hier en daar nog wel een paar gasten in TA shirtjes zien lopen, maar heb geen idee wie dat waren.


En dan spreek je die mensen ook nie ff aan.......:conf:

Er waren maar 3 lui met TA shirts

Me, Kolkiewolkie en Ruben_Dubbink
Optimus
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers


En dan spreek je die mensen ook nie ff aan.......:conf:

Er waren maar 3 lui met TA shirts

Me, Kolkiewolkie en Ruben_Dubbink


misschien dacht ie dat t een van jullie drieen was en wilden hij jullie niet aanspreken;)
eieregooie
quote:
Originally posted by T.H.C.
ok, ik noem zo'n schuin ding met stoeltjes tribune, andere leek meer op balkon.


't Is maar war voor naampie je 't bessie geeft idd :p

quote:
Originally posted by Dr. Kuypers
En dan spreek je die mensen ook nie ff aan.......:conf:


Sja, ik schaam me ook diep... Maar had de shirts nie zo gauw herkend als TA shirts... herkende ze pas aan de achterkant toen ik "addicted yet" zag staan, maarja... toen waren jullie al voorbij :( Maar ik blijf een optimist, volgende keer beter! :D

Ga zo effe me footootjes scannen en dan uppen, kunnen jullie ook zien wie ei is he ;)
eieregooie
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Er waren maar 3 lui met TA shirts

Me, Kolkiewolkie en Ruben_Dubbink


Grappige bijkomstigheid; Ik heet ook Ruben :p
John
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers


En dan spreek je die mensen ook nie ff aan.......:conf:

Er waren maar 3 lui met TA shirts

Me, Kolkiewolkie en Ruben_Dubbink


ik heb nog op shirtjes gelet..maar niemand gezien..toch wel raar op TE met 25.000 man en meerdere zalen, kom je wel mense tegen en hier nie:D
Dr. Kuipers
Er waren er deze keer ook maar 3 he, en die liepen ook nog eens bij elkaar...

Maareh kijk eens wat ik vond op Partyflock...

*knipper de knip voor personal reasons*

Bellie en een strak van de pillen staande Glaniskanis :D
Glaniskanis
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Daar sta ik toch wel ONTZETTEND en dan bedoel ik
ONTTTTTTTZETTEND vertieft op
Niet te geloven gewoon
geen illies btw

niet om aan te zien
Volgende keer post ik zelf wel "leuke" foto's van me ;)
abnormaal


Greetz,
Glaniskanis
Partyhardy!
ff een kort reportje van mij=> het was echt onwijs waanzinnig vet! echt een van de vetste feestjes waar ik geweest ben! :) Zeer geslaagde meeting, echt alle ta's zijn echt onwijs chill! :cool: :) maar ik typ morgen ofzo wel ff meer want ik heb sindsdien nog maar 5 uur geslapen want ben ook nog naar Tiësto geweest dinsdag en moest vanochtend alweer op 6 uur op om te gaan werken! :( ;) en ben nu dus nog behoorlijk brak! maar ik leef dus nog :p
ps=> Coole picture van Glanis & Bellie! :cool:
Optimus
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers

*knipperdeknip voor personal reasons*

Bellie en een strak van de pillen staande Glaniskanis :D


whahahahahaha, lachuh!!!!

ik ga ff partypics op partyflock kiek'n:)
eieregooie
Hiero nog een paar footootjuhs:

Foto's!!!

!_PeTrUs_!
Ik bedank hier Onze Lieve Heer voor dit magische feest.



;)
Optimus
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Whehehe, ik lijk wel een sloeber!



peinzend denkt de priester aan het hemelse feest wat aan de gang is...:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 
Privacy Statement