return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 
QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ? (pg. 18)
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Originally posted by Jappio

ik moest idd legitimatie laten zien.. btr dat ik mn rijbewijs bij me had.. Stond echt zo'n kneus naast me hè,, met zn pinpasje in zn hand, te wijzen naar de datum wanneer zn pasje verloopt... Zie je nou dat ik 18 ben hehe :D :D :D

Whahahahahahahahaha, "meneer aan de verloopdatum kunt u zien dat ik 18 ben hoor, echt waar":D:D:p
Jappio
quote:
Originally posted by Optimus

Whahahahahahahahaha, "meneer aan de verloopdatum kunt u zien dat ik 18 ben hoor, echt waar":D:D:p

hehe.. precies.. ikke lachen natuurlijk.. maar ik weet nie of ie er eigenlijk nog in is gekomen.. ik stond m natuurlijk flink uit te lachen daarzo, maar toen kwam er weer zo'n bromsnor vannee doorlopen!! :(
kolkiewolkie
QONTACT OOOOOWWWWWWWWNNNNNEEEEDDDDD!!!!!

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH WAT EEN FEEST!!!

volgens mij heb ik ergens anders al aangegeven dat het gewoon niet beter wordt dan dit....

IEDEREEN DIE NIET GEWEEST IS IS EEN LOSER!!!!! :p :p

ik ga me daar geen essay van 5 kantjes neerzetten... ben nog aan het nagenieten... is veel beter :)

paar dingetjes

armin was voor mij de man van de avond, ferry was goed, maar eindigt laatste....

astrid, marco en judge jules roeleerden ook allemaal.... mesjonges wat een feeeeeeeeeeeeeest

meeting was ook KEWL!

alleeen waarom er nou steeds iemand met zijn dikke hasses voor de mijne moest als er een foto genomen werd (he yarnie):whip:

en donna is wazig :D :D :D
remy D werd geloof ik nog bijna in mekaar gehoekt toen ie heehoo riep :toothless

publiek was trouwes ook geweeeeeeeeeldig!

was trouwes om 10 uur thuis.... idd laatste half uur gemist... jammer maar helaas :(

verder: PHAT PHAT PHAT, niet te overtreffen
Yarnie
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
alleeen waarom er nou steeds iemand met zijn dikke hasses voor de mijne moest als er een foto genomen werd (he yarnie):whip:

......tja alleen leete mensen op de foto he :cool:
Donna
Ik heb ook nooit beweerd dat ik niet wazig ben:D
eieregooie
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers Ik mistte eieregooie wel eigenlijk, wou die gast zo graag spreken over zn nick, WTF slaat dat op man :), eieregooie :D

Hahaha! Sja... die nick is een lang verhaal...

Heb de meeting inderdaad gemist, helaas... :( Kwam om 1 uur pas de zaal binnenlopen, precies toen Startheme gedraaid ging worden, waarna Ferry het overnam. Ik wist dat die meeting ergens op een tribune was, maarja, wist ik veel dat er zoveel tribunes waren :conf: Dus ja, meeting gemist. Heb hier en daar nog wel een paar gasten in TA shirtjes zien lopen, maar heb geen idee wie dat waren. Zal het wel zien als er foto's zijn. Ik kan me gelukkig nog wel een hoop herinneren van dit masterlijke feessie :D Over de DJ's is alles al gezegd zo'n beetje geloof ik, dus dat laat ik maar achterwege. Voor de deur sonden inderdaad drie vette rijen, echt bagger. Op last van de politie hebben ze toen de controles minder streng gemaakt. Ik kwam daar aanlopen bij zo'n beveiligings knakker, trek me wegwerpcameraatje uit me zak en vraag "Mag dat?". "Jajaja... loop nou maar door." was het antwoord. Ben dus nie eens gefoilleerd. Heb niks uit me zakken hoeven halen, helemaal niks. Echt maf...

Al met al was het gewoon een ideale nacht en de volgende keer zal ik beter me best doen om die meeting te vinden :toothless

Toedels...

Ohja... ik heb ook footootjes gemaakt. Hoop dat ik ze morgenavond online heb...
T.H.C.
quote:
Originally posted by eieregooie
maarja, wist ik veel dat er zoveel tribunes waren :conf:

veel tribunes? ik heb er 1tje gezien.:conf:
Ruben_Dubbink
wat was dit een fantastisch feest zeg!!!!
no more words for dit feest!

Meeting errug gezellig, leuke gasten allemaal!

Heb verder niet zoveel te zeggen: kan me aansluiten bij de mening van de rest! Mijn topdj van de avond: Judge Jules.....wat was die gast lekker bezig zeg!

Moet weer als de donder richting m'n werk,

GreetZ RubDub
Ding Chavez
quote:
Originally posted by T.H.C.

veel tribunes? ik heb er 1tje gezien.:conf:

Misschien stond ie wel op de linker VIP tribune :D
blighty
Hi all,

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie party pictures :)
Met een beetje geluk laat ik mijn foto's vandaag al ontwikkelen, dat wordt genieten geblazen whehehe :D

Greetings,
Blighty

Miss Proximus
Ik was er verdorie ook bijna geweest!

Een vriend van ons is stagemanager van ID&T en die besloot op de avond zelf dattie wel ff langs wou gaan.

Mijn vriend mij ophalen, ik ter plekke vrij gekregen vanme werk....kon ie maar max 3 man meenemen. En er gingen al 2 mee, en anders zou óf ik, óf m'n vriend moeten dus zijn we maar thuisgebleven.

*sigh*
Smirnoff
ik heb ook foto,s weet alleen niet meer waarvan :D
zie ik vrijdag wel !!
zaterdag of zondag online !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement