|
QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Dr. Kuipers |
Wow zijn toch best veel TA's die gaan zeg :p
Wordt wel weer lachuh meeting I guess :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| p0m p0m p0m.... |
|
|
| mido |
Nou ik heb net pas mijn kaartje gehaald.
En hier hadden ze nog kaartjes zat voor de Amsterdam Editie!
Dus vul mij er maar bij!
Peeps who are going to Qontact:
ProFeeTruS
T.H.C.
Smirnoff
Partyhardy!
yarnie
Remy D
Dr. Kuipers
Ruben_dubbink
Kolkiewolkie
Tijs08
Donna
DjRV
Glanisanus
Ding Chavez
Jappio
Dj Lex
-TAIS-
Blighty
Tealk
@ddicted
Little Theseus
mido
Totaal: 22 |
|
|
| tijs08 |
is er al iets bekend van een time-table ofzo
kweet aleen dat armin van 02.00- 03.30 draait |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by tijs08
is er al iets bekend van een time-table ofzo
kweet aleen dat armin van 02.00- 03.30 draait |
Ik had al een mailtje gestuurd naar Q-dance daar over maar nog nix terug gekregen. Dus als er nu nog wat meer mensen ff een mailtje sturen...
Marco V als afsluiter in HMH :D:
29-04-2002 05:00 - 07:00 HEINEKEN MUSIC HALL QONTACT AMSTERDAM
En Judge Jules:
29 - Monday - Qontact @ Heineken Music Hall (03.00 - 04.30), Amsterdam, Holland
Maar dat zal wel niet helemaal kloppen
Dus:
02.00 - 03.30 Armin v Buuren
03.30 - 05.00 Judge Jules
05.00 - 07.00 Marco V |
|
|
| !_PeTrUs_! |
yarnie & ik dachten dat het zo moest worden
Nog onzeker
21.00 - 22.30 Dave Seaman
22.30 - 00.00 Ferry Corsten
-----------------------------------
Zeker
00.00 - 02.00 DJ Astrid
02.00 - 03.30 Armin v Buuren
03.30 - 05.00 Judge Jules
05.00 - 07.00 Marco V |
|
|
| tijs08 |
ziet er goed uit!!!
lijkt me ook de meest voor de handligende line-up!! en beter dat seaman opend.. die hoef ik het minst te zien.. en cool voor astrid, dat ze eens niet hoeft te openen!
goed gedaan jongens :p |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | | Originally posted by tijs08 en beter dat seaman opend.. die hoef ik het minst te zien.. en cool voor astrid, dat ze eens niet hoeft te openen! |
Idd beter dat seaman opent, maar dan omdat je lekker kan spacen in een lege zaal :D :D :D
GreetZ, DC |
|
|
| Donna |
Nouwwwwww....
Astrid vertelde me gister dat ze van 01:00 tot 03:00 draait op qontact...... |
|
|
| Dr. Kuipers |
Als ik zo de waarschijnlijke timetable bekijk gaat m echt kriebelen. Heb echt donders zin in.
Eindelijk eens Armin en Ferry live |
|
|
| Enrico |
Woei, ga ik toch nog naar qontact.
vandaag nog kaartje gehaald en blijkbaar waren ze er nog.
3e Qontact in de HMH voor mij :) |
|
|
| total woot |
ben DABAAAI !!!!!!! :):):):):):):):):):):):):):):):)
damn wat heb ik er toch weer zin in!
ff uitbrakken van shockers en dan gaan we gewoon weer door!
mzzl |
|
|
|
|