|
QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ? (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Dr. Kuipers |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Volgens de officiele websites van Judge Jules en Marco V. wel ja. Dus laten we daar maar vanuit gaan.... :D |
Nou dan lijkt me dat wel vrij zeker ja............ :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik heb t natuurlijk nie voor de katse kont lopen uitzoeken hoe de line-up in elkaar steekt, dus hier nog een keer:
| quote: | Nog onzeker
21.00 - 22.30 Dave Seaman
22.30 - 00.00 Ferry Corsten
-----------------------------------
Zeker
00.00 - 02.00 DJ Astrid
02.00 - 03.30 Armin v Buuren
03.30 - 05.00 Judge Jules
05.00 - 07.00 Marco V |
|
|
|
| Miss Proximus |
Ik wil jullie alvast veel plezier wensen :) Ik was er graag bijgeweest maar 1) ik heb t geld niet en 2) ik moet werken op een African Queensnight party op me werk :( OMG!!!!! :D
Sander & Sido, gaan jullie nog naar Homelands? Dus geen GC SSS of Gods qua festivals? :)
Ik heb Tiesto gemist @ de NEC, maar ik hoorde dat ie meesterlijk draaide :)
Jeetje damn! Qontact was hét meet-feestje geweest want én Profeetrus is er, én de Bouma Bros!! (en al die anderen :p)
ik weet..ikke stom zijn :) |
|
|
| Donna |
Naja ik ga er maar vanuit dat je mijn naam vergeten bent anders voel ik me weer gekwetst enzo,dus euhm,spreken we dan af dat jij dan ook gewoon zegt dat je t vergeten was?
Dan kunnen er ook geen misopvattingen over bestaan.....
:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Donna
Naja ik ga er maar vanuit dat je mijn naam vergeten bent anders voel ik me weer gekwetst enzo,dus euhm,spreken we dan af dat jij dan ook gewoon zegt dat je t vergeten was?
Dan kunnen er ook geen misopvattingen over bestaan.....
|
Jammer Don, ze wil alleen mij en BB meeten :p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by eXos
Ik heb t natuurlijk nie voor de katse kont lopen uitzoeken hoe de line-up in elkaar steekt, dus hier nog een keer:
|
KNEUS!!!
LOL, ik zat ff nie op te letten
Maar hij wordt nu dus zo (staat ook op qontact site nu):
22.00 - 23.30 Dave Seaman
23.30 - 01.00 DJ Astrid
01.00 - 02.30 Ferry Corsten
02.30 - 04.00 Armin van Buuren
04.00 - 05.30 Judge Jules
05.30 - 07.00 Marco V.
De tijden van Astrid staan op haar site dus dat wordt 1 1/2 uur Seaman. Voor sommige wel leuk :D
Dus feest begint pas om 22.00 uur |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Donna
Naja ik ga er maar vanuit dat je mijn naam vergeten bent anders voel ik me weer gekwetst enzo,dus euhm,spreken we dan af dat jij dan ook gewoon zegt dat je t vergeten was?
Dan kunnen er ook geen misopvattingen over bestaan..... |
:D shhhhh Ik wil niet dat iedereen weet dat ik je aardig vind :D
hehehe
bovendien zijn jij een peter toch bijna 1 persoon? :stongue: whehe ;) |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Remy D
lees: ik had mijn kaartje al meer dan maand thuis liggen.
Maar ik heb hem zojuist omgeruild voor Eindhoven. Dus mido en ik kunnen geschrapt worden. |
Ow euhh..... ik hoor net dat ik naar de Eindhoven editie ga.
Ennuh wat die neurds betrefd ik denk dat ik mijn broerder maar gelijk moet geven.
Allemaal van dat foute publiek op die meeting. Heb ik dus echt GEEN zin in! BRRRRRR
Weet je ik denk dat ik helemaal maar niet ga. Want in Eindhoven hangen ook schermen met beelden van Amsterdam. Straks loopt er 1 voorbij van TA en dat zie ik dan. Dat kan echt niet hoor! :)
Whehehe |
|
|
| total woot |
Ik zou zeggen veel plezier in eindhoven, enne als ik het goed heb (en dat heb ik in dit geval) kunnen we Three 'O Three toevoegen aan het hmh lijstje :)
grtz
WooT |
|
|
| kolkiewolkie |
OK, ik denk dat het nu wel een geschikt tijdstip is om af te spreken waar we afspreken....
daar ik nog nie eerder in de HMH ben geweest, heb ik geen idee wat het beste is....
tis al over 6 dagen !!!!!!!!!! WOOOOOEEEEIIII |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Alleen voor Heineken Music Hall
Meeting: 01:00 uur
Location: 2e Verd. Tribune LINKS
(dus als je op de 2e verdieping staat loop je de tribune op en ga je direct naar links)
|
Kan je echt niet missen.
(ps een half uurtje eerder of later zou mij niet verkeerd uitkomen, iedereen wil om 1 uur afspreken, maakt verder niet zoveel uit hoor) |
|
|
|
|