|
QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Ding Chavez |
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Aanwezig:
- ProFeeTruS
- T.H.C.
- Smirnoff
- Partyhardy!
- yarnie
- Remy
- Dr. Kuipers
- Ruben_dubbink
- Kolkiewolkie
- Tijs08
- Donna
- DjRV
- Glanisanus
- Ding Chavez
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Jaja, ook ik zal weer de HMH bezoeken :D heb er zin iiiiiiiiiin!
GreetZ, DC |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Aanwezig:
- ProFeeTruS
- T.H.C.
- Smirnoff
- Partyhardy!
- yarnie
- Remy
- Dr. Kuipers
- Ruben_dubbink
- Kolkiewolkie
- Tijs08
- Donna
- DjRV
- Glanisanus (wie heeft dit nou weer gedaan? jij he Ding? lol)
- Ding Chavez
- Jappio
- Dj Lex
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Jaja, ook ik zal weer de HMH bezoeken :D heb er zin iiiiiiiiiin!
GreetZ, DC |
Denk ook wel dat Jappio en ik er zullen zijn |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
- Glanisanus (wie heeft dit nou weer gedaan? jij he Ding? lol)
|
Hé, niet de credits aan een ander geven... Ik was nml degene die zo creatief is geweest met Glangans z'n naampie :D |
|
|
| Smirnoff |
smirnoff will be @ HMH !!gaat er eigenlijk wel iemand naar eindhoven ???
niet dat ik daar heen ga maar ben wel benieuwd ?? |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Denk ook wel dat Jappio en ik er zullen zijn
|
Dat weet ik wel zeker :D bij deze is Jappio [confirmed] ;) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
Kolkiewolkie heeft me er bij opgezet zie ik :)
Hoop dat er nog kaartjes zijn straks......
Heb er wel zin in!
GreetZ RubDub
ow ja: nu maar hopen dat die 'kameraad' van ons thuisblijft :D |
dubbink, das gemeen :p :p
maar hij ging nie mee... vanmiddag es fftjes zwollywood afstruinen naar tickets..:)
nu tijd zat voor meeting.. iig geen semi/full chagarijnige kameraad die ongeduldig staat te worden :p |
|
|
| Little Theseus |
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Tegen deze line-up kan ik gewoon GEEN NEE zeggen.
Ookal sta ik nu "slechts" 500 euro rood (net stufi en loon binnengehad) MOET ik gewoon naar dit feest. Al was het niet vanwege de verschrikkelijk goede line-up, dan was het wel dankzij de locatie (w00t! HMH!), dan was misschien wel om op de meeting te kunnen zijn en met alle bekende TA's flink uit mn plaat te gaan.
Wat ik heel gaaf vind is dat ik met mn oudere zus ga (ik 18, zij 25, als we uitgaan denkt elke jongen dat ik dr vriend ben :D:D:D), want we moesten samen weer is gauw een festival aandoen.
Als het goed is heb ik morgen kaartjes, maar ik kan niet w8en tot ik ze zeker heb!!! |
|
|
| Dr. Kuipers |
Zozo, ik zie mijn naam er al tussen staan, goed Ruben :D
Kolkiewolkie heeft de tickets, dus ben ik er nu voor 100%!!!
Leef er nu al naar toe :p |
|
|
| Ruben_Dubbink |
thanx Kolkie voor het halen van de kaartjes!
We're in!! Heb er megaveel zin in,
toplocatie, topdj's! :) Me is happy!
GreetZ RubDub |
|
|
| K.nattick |
| Potverdikkie sow te lezen bennik de enige die naar Eindhoven gaat. Tsjaah...m'n vrienden van de Nederlandse Spoorwegen hebben me in nog geen tien minuten van thuis naar het Beursgebouw gebracht. Anyways, veel plzr op de meeting. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by K.nattick
Potverdikkie sow te lezen bennik de enige die naar Eindhoven gaat. Tsjaah...m'n vrienden van de Nederlandse Spoorwegen hebben me in nog geen tien minuten van thuis naar het Beursgebouw gebracht. Anyways, veel plzr op de meeting. |
Ook al moest ik 4 uur reizen, dan nog zou ik naar de HMH gaan. Daar hoef ik echt maar 1x over na te denken :D |
|
|
| K.nattick |
| Heineken Music Hall....ben er nog niet geweest....cultuurbarbaar diejjik ben (SLECHT SLECHT SLECHT)...maar tsjaah...een kans als deze om naar Eindhoven dicht in m'n buurtje een onwijs toffe party bij te wonen sla ik niet af. Die HMH bezoek ik dit jaar nog weleens. Hoewel Bavaria Music Hall beter klinkt en lekkerder smaakt !:D |
|
|
|
|