|
QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ? (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| T.H.C. |
| Nice pics! leuk om zo snel allemaal al weer terug te zien. was al weer weg toen foto gemaakt werd, heb veel mensen daar niet gezien....:rolleyes: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Speciaal voor Supersjineestieuwleeloomoo:
|
ghehehe tieuwleeloomooooowwwww
knappe zus btw:D:D:D
| quote: | 
|
leuke pic! wies die knakker met dat mouwloos shirt boven Donna en Peet btw?:)
Hmm, id ze allemaal es, ik weet alleen Theesuas, Yarnie, Party, SMirnoff, Donna, Peet en Tijs:D:D:D
mooie site trouwens Smirnoff!:) |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by Optimus
leuke pic! wies die knakker met dat mouwloos shirt boven Donna en Peet btw?:)
|
Da's nog zo'n kamper;)
Post hier niet dacht ik, maar is al wel vaker op meeting geweest dan gemiddelde TAer:p |
|
|
| Remy D |
1 woord:
SUPERMEGAPHATTT!!!!!!!!! |
|
|
| magrec |
Nah wel leuke foto's :D....
wanneer is de volgende editie van qontact?? :D :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Nice pics! leuk om zo snel allemaal al weer terug te zien. was al weer weg toen foto gemaakt werd, heb veel mensen daar niet gezien....:rolleyes: |
Lol.. ik kwam net binnen :D |
|
|
| T.H.C. |
ja kan ook wel, ik was echt snel weer weg, had nog andere meeting.
en nu ik die foto zie...toen ik wegging kwam ik Little Theseus en zijn zus tegen. vind het ergens wel jammer, waarom zijn alle meetings altijd om 1 uur? |
|
|
| -TAIS- |

ff een tryout, vul maar aan als je wat weet :D
van links boven naar rechtsonder:
TAiS, Yarnie, Little Theseus, Blighty, kolkiewolkie, Dr. Kuipers, Partyhardy, Ding Chavez, ??, Tijs08, Rub_Dub, Mark, Donna, Smirnoff & Petrus |
|
|
| Yarnie |
boven aan in rode shirt is partyhardy, naast m in blauwe shirt is ding chavez......en helemaal rechts met zwart shirt is tijs08
edit0rz die gast met die zonnebril is aximus :) |
|
|
| Smirnoff |
| Naast donna is mark.. maatje van mij :D:D |
|
|
| total woot |
ik vergeet nooooooooooooit meer mijn kaartje mee te nemen!!!!!!!!!!
nou ken ik nog de helft niet...:( |
|
|
| blighty |
Hi,
Strakke pics :)
Whahaa, hoe vet is dit :D:D
Greetings,
Blighty
P.S.
Mijn foto's zijn maandag of dinsdag online. |
|
|
|
|