return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 
QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ? (pg. 23)
View this Thread in Original format
T.H.C.
Nice pics! leuk om zo snel allemaal al weer terug te zien. was al weer weg toen foto gemaakt werd, heb veel mensen daar niet gezien....:rolleyes:
Optimus
quote:
Speciaal voor Supersjineestieuwleeloomoo:



ghehehe tieuwleeloomooooowwwww

knappe zus btw:D:D:D

quote:



leuke pic! wies die knakker met dat mouwloos shirt boven Donna en Peet btw?:)

Hmm, id ze allemaal es, ik weet alleen Theesuas, Yarnie, Party, SMirnoff, Donna, Peet en Tijs:D:D:D

mooie site trouwens Smirnoff!:)
T.H.C.
quote:
Originally posted by Optimus

leuke pic! wies die knakker met dat mouwloos shirt boven Donna en Peet btw?:)


Da's nog zo'n kamper;)
Post hier niet dacht ik, maar is al wel vaker op meeting geweest dan gemiddelde TAer:p
Remy D
1 woord:

SUPERMEGAPHATTT!!!!!!!!!
magrec
Nah wel leuke foto's :D....

wanneer is de volgende editie van qontact?? :D :D
Jappio
quote:
Originally posted by T.H.C.
Nice pics! leuk om zo snel allemaal al weer terug te zien. was al weer weg toen foto gemaakt werd, heb veel mensen daar niet gezien....:rolleyes:


Lol.. ik kwam net binnen :D
T.H.C.
ja kan ook wel, ik was echt snel weer weg, had nog andere meeting.
en nu ik die foto zie...toen ik wegging kwam ik Little Theseus en zijn zus tegen. vind het ergens wel jammer, waarom zijn alle meetings altijd om 1 uur?
-TAIS-


ff een tryout, vul maar aan als je wat weet :D

van links boven naar rechtsonder:

TAiS, Yarnie, Little Theseus, Blighty, kolkiewolkie, Dr. Kuipers, Partyhardy, Ding Chavez, ??, Tijs08, Rub_Dub, Mark, Donna, Smirnoff & Petrus
Yarnie
boven aan in rode shirt is partyhardy, naast m in blauwe shirt is ding chavez......en helemaal rechts met zwart shirt is tijs08

edit0rz die gast met die zonnebril is aximus :)
Smirnoff
Naast donna is mark.. maatje van mij :D:D

total woot
ik vergeet nooooooooooooit meer mijn kaartje mee te nemen!!!!!!!!!!

nou ken ik nog de helft niet...:(
blighty
Hi,

Strakke pics :)



Whahaa, hoe vet is dit :D:D

Greetings,
Blighty

P.S.

Mijn foto's zijn maandag of dinsdag online.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 
Privacy Statement