|
QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ? (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
OK, ik denk dat het nu wel een geschikt tijdstip is om af te spreken waar we afspreken....
daar ik nog nie eerder in de HMH ben geweest, heb ik geen idee wat het beste is....
tis al over 6 dagen !!!!!!!!!! WOOOOOEEEEIIII |
Tering Kolk, lezen is nie je sterkste kant hè ;)
Maar als je ff voor de tijd kijkt waar het is weet je t zo te vinden (tis echt heel simpel)
Maar goed, alle meetings zijn om 1 uur, dus waarom de onze niet. |
|
|
| Yarnie |
ja idd 01.00 is perfecte tijd.....meeste mensen zijn al eens op deze meeting plek gweest bij dd.....dus denk dat iedreen t nu ook wel weer kan vinden...en de rest sja..die vinden t ook wel denk:)
dus maak je maar niet druk kolkiewolk
greetz,
yarnie |
|
|
| total woot |
| ben dabaaaai:eyes: |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Tering Kolk, lezen is nie je sterkste kant hè ;)
Maar als je ff voor de tijd kijkt waar het is weet je t zo te vinden (tis echt heel simpel)
|
OEPS, zat duidelijk niet op te letten... komt waarschijnlijk omdat ik niet elke dag alle 9 pagina's doorlees...
me = sorry:o :o
en ik zal eens zien of ik het kan vinden.. |
|
|
| mido |
KEP DUR SIN IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by mido
KEP DUR SIN IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) |
Ken je ff aan Remy vragen of die 13 nog gaan lukke aub! |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ken je ff aan Remy vragen of die 13 nog gaan lukke aub! |
I will do that for you my friend! :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by mido
I will do that for you my friend! :) |
Jij mag ze ook wel meenemen hoor ;) |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Jij mag ze ook wel meenemen hoor ;) |
Nah ik voel me niet echt geroepen om voor een ander risico te gaan lopen als ik dat niet heb afgesproken met diegene! whahaha
Ik geef het wel gewoon aan "pork" door! :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
We spreken toch van te voren af dus, maar dat ff terzijde.
IMPORTANT INFO
Mailtje van Q-dance:
Beste Peter,
De deuren voor Qontact in Amsterdam gaan al om 21:00 open. Het feest
zelf begint om 22:00... Ik hoop dat ik je hierbij voldoende heb geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
q-dance |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
We spreken toch van te voren af dus, maar dat ff terzijde.
IMPORTANT INFO
Mailtje van Q-dance:
Beste Peter,
De deuren voor Qontact in Amsterdam gaan al om 21:00 open. Het feest
zelf begint om 22:00... Ik hoop dat ik je hierbij voldoende heb geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
q-dance |
Kijk aan deze info hebben we tenminste wat! :) WOEI!
*jubel jubel*
Tot hoe laat duurt het eigenlijk? Zal vast wel al gemeld en verteld zijn maar ik heb dus totaal geen zin om terug te scrollen! :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by mido
Kijk aan deze info hebben we tenminste wat! :) WOEI!
*jubel jubel*
Tot hoe laat duurt het eigenlijk? Zal vast wel al gemeld en verteld zijn maar ik heb dus totaal geen zin om terug te scrollen! :) |
van 21.00 uur (22.00 uur) tot maar liefst 07.00 uur.
Lang hè ;) |
|
|
|
|