|
QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ? (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
de eerste '??' in -TAIS- zijn lijst ben ik dus... nauwelijks herkenbaar doordat blighty op het laatste moment zo vriendelijk was er nog voor te springen ;) ..... op een andere foto is hetzelfde gebeurt, maar dan zitten die harses van yarnie ervoor :p
vette pics trouwes :) |
|
|
| blighty |
Hi,
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
de eerste '??' in -TAIS- zijn lijst ben ik dus... nauwelijks herkenbaar doordat blighty op het laatste moment zo vriendelijk was er nog voor te springen ;) ..... op een andere foto is hetzelfde gebeurt, maar dan zitten die harses van yarnie ervoor :p
vette pics trouwes :) |
Haha, sorry Kolkie :D
Greetings,
Blighty |
|
|
| Partyhardy! |
Coole pics Smirnoff! Cool om terug te zien! :cool: :)
| quote: | Originally posted by -TAIS-
ff een tryout, vul maar aan als je wat weet :D
van links boven naar rechtsonder:
TAiS, Yarnie, Little Theseus, Blighty, ??, Dr. Kuipers, Partyhardy, Ding Chavez, Aximus , Tijs08, Rub_Dub, Mark, Donna, Smirnoff & Petrus |
|
|
|
| Dr. Kuipers |
| Zijn die vraagtekens niet Kolkiewolkie??? :p |
|
|
| Smirnoff |
Dussss..... |
|
|
| blighty |
Hi,
Haha :D
Greetings,
Blighty |
|
|
| T.H.C. |
| haha, erg stoere foto smirnoff!! |
|
|
| Smirnoff |
zijn d,r nog meer foto,s te vinden ??
ik heb volgens mij veel meer flitsen gezien.
Die van partyflock en steefie heb ik al gezien.
ben benieuwd naar de pics van blighty ! |
|
|
| Jappio |
| ja,, post hier ff alle links waar foto's op komen/staan.. heb ook nog een stuk of 3 flitsen gezien, en ik wil natuurlijk wel weten van wie die waren ;) :D :D LTR |
|
|
| John |
ze vielen een beetje tegen, beetje donker enzo:/, maar hier zijn mijn fotos van qontact:
http://kem.hapklaar.com/gi0vann1/qontact.html
et ziet er nog niet uit..heb nog geen tijd gehad om thumbnailtjes te maken:)
offtopic: nog 2 b.o.d fotos:)

 |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by John
|
veel bekijks had marco niet echt he?
ik zie 1 mannetje... rechts...:D:D:D |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Optimus
veel bekijks had marco niet echt he?
ik zie 1 mannetje... rechts...:D:D:D |
LOL!!:) |
|
|
|
|