return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ? (pg. 3)
View this Thread in Original format
-TAIS-
Kaartje is binnen... zal de HMH es grondig verkennen de 29e :D
Donna
Sja rood staan en toch gaan,we weten er alles van,maar ach de bank kan alles in de verkoop gooien om hun centjes terug te krijgen maar ons feesie kunnen ze nie meer aankomen als we dat hebben gehad LT,whehehehehehe
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Donna
Sja rood staan en toch gaan,we weten er alles van,maar ach de bank kan alles in de verkoop gooien om hun centjes terug te krijgen maar ons feesie kunnen ze nie meer aankomen als we dat hebben gehad LT,whehehehehehe


mooi gezegd ;)
Ruben_Dubbink
kom jij ook dan Proxi??

GreetZ RubDub
Miss Proximus
Neuh

Gatecrasher 13 april en ik wil in Mei naar een Eins Live feestje in Dld met King Mauro :)

ik vind t jammer dat ik niet ff met jullie mee kan stuiteren :)
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Neuh

Gatecrasher 13 april en ik wil in Mei naar een Eins Live feestje in Dld met King Mauro :)

ik vind t jammer dat ik niet ff met jullie mee kan stuiteren :)


nou, qontact valt er dan toch volmaakt tussen :D :D :D

(nu zal er wel een reactie komen dat de financien dat niet toelaten :p )
Donna
He k vind t zow gezellig jullie allemaal maar weer is te ontmoeten he,altijd weer nieuwe verrassingen,cy there;)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by kolkiewolkie


nou, qontact valt er dan toch volmaakt tussen :D :D :D

(nu zal er wel een reactie komen dat de financien dat niet toelaten :p )


niet zozeer de financiën, maar wl de tijd..ik heb de tijd wel gehad dat ik elke week ergens een feest had, dan raak ik er zo snel weer op uitgekeken....en bovendien moet ik deze laatste paar maandjes nog ff flink m'n best doen op school, zodat ik lekker 6 maanden vakantie kan houden in Zuid Afrika :)
Donna
sjemig prox je hebt een metamorfose ondergaan,ff wenne hoor:P
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Miss Proximus


niet zozeer de financiën, maar wl de tijd..ik heb de tijd wel gehad dat ik elke week ergens een feest had, dan raak ik er zo snel weer op uitgekeken....


LOL

op je 20ste al rustiger aandoen :p :p (oke oke, flauwflauw)

Miss Proximus
quote:
Originally posted by Donna
sjemig prox je hebt een metamorfose ondergaan,ff wenne hoor:P


misschien komt de echt ik nu pas naar boven hiero :p :stongue:
!_PeTrUs_!


Lekker zijn jullie hoor, beetje me thread aan het verneuken met deze onzin.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement