|
QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| -TAIS- |
| Kaartje is binnen... zal de HMH es grondig verkennen de 29e :D |
|
|
| Donna |
| Sja rood staan en toch gaan,we weten er alles van,maar ach de bank kan alles in de verkoop gooien om hun centjes terug te krijgen maar ons feesie kunnen ze nie meer aankomen als we dat hebben gehad LT,whehehehehehe |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Donna
Sja rood staan en toch gaan,we weten er alles van,maar ach de bank kan alles in de verkoop gooien om hun centjes terug te krijgen maar ons feesie kunnen ze nie meer aankomen als we dat hebben gehad LT,whehehehehehe |
mooi gezegd ;) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
kom jij ook dan Proxi??
GreetZ RubDub |
|
|
| Miss Proximus |
Neuh
Gatecrasher 13 april en ik wil in Mei naar een Eins Live feestje in Dld met King Mauro :)
ik vind t jammer dat ik niet ff met jullie mee kan stuiteren :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Neuh
Gatecrasher 13 april en ik wil in Mei naar een Eins Live feestje in Dld met King Mauro :)
ik vind t jammer dat ik niet ff met jullie mee kan stuiteren :) |
nou, qontact valt er dan toch volmaakt tussen :D :D :D
(nu zal er wel een reactie komen dat de financien dat niet toelaten :p ) |
|
|
| Donna |
| He k vind t zow gezellig jullie allemaal maar weer is te ontmoeten he,altijd weer nieuwe verrassingen,cy there;) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
nou, qontact valt er dan toch volmaakt tussen :D :D :D
(nu zal er wel een reactie komen dat de financien dat niet toelaten :p ) |
niet zozeer de financiën, maar wl de tijd..ik heb de tijd wel gehad dat ik elke week ergens een feest had, dan raak ik er zo snel weer op uitgekeken....en bovendien moet ik deze laatste paar maandjes nog ff flink m'n best doen op school, zodat ik lekker 6 maanden vakantie kan houden in Zuid Afrika :) |
|
|
| Donna |
| sjemig prox je hebt een metamorfose ondergaan,ff wenne hoor:P |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
niet zozeer de financiën, maar wl de tijd..ik heb de tijd wel gehad dat ik elke week ergens een feest had, dan raak ik er zo snel weer op uitgekeken.... |
LOL
op je 20ste al rustiger aandoen :p :p (oke oke, flauwflauw) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Donna
sjemig prox je hebt een metamorfose ondergaan,ff wenne hoor:P |
misschien komt de echt ik nu pas naar boven hiero :p :stongue: |
|
|
| !_PeTrUs_! |

Lekker zijn jullie hoor, beetje me thread aan het verneuken met deze onzin.
 |
|
|
|
|