|
QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ? (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Optimus
peinzend denkt de priester aan het hemelse feest wat aan de gang is...:D |
Whehe zoiets, ik bedankt Onze Heilige Geest voor het sublieme feest! |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Whehe zoiets, ik bedankt Onze Heilige Geest voor het sublieme feest! |
Je bent gewoon een afgekeurde gore JUNK!!!
En hoe kwam je nou weer aan die illegale troep???
ow ow ow.... whahaha! :D |
|
|
| Jappio |
Lol.. ik zat er echt op te w88 tot Profeetrus weer met zo'n opmerking zou komen vannee... altijd als ik in de buurt ben gebeuren er van dit soort dingen:
hehe lol.. Maar ja,, waar blijft die opmerking nou........ :p |
|
|
| Jappio |
hehe lol.. maar profeetrus.. je weet toch dat als ík er ben er nog gekkere dingen gebeuren:
hehe.. :D:D:D:D:D |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Jappio
hehe lol.. maar profeetrus.. je weet toch dat als ík er ben er nog gekkere dingen gebeuren:
hehe.. :D:D:D:D:D |
Waarom mis ik dit soort dingen nou altijd??
Ben ik dan echt altijd op de verkeerde plaats?
Beetje jammer!!! :( |
|
|
| DjSuez |
Zo mensen, ik ben eindelijk toegelaten tot deze site, t duurde ff, maar dan alsnog mijn mening over Qontact:
WOOOOOOOOHOOOOOOOOOWWWWW!!!!
Hemels!
Wat draaide men goed, en dan vooral Armin v B, Judge J en Marco, ik heb weer veelvuldig met kippevel gestaan:D en toen ik dacht dat ik niet meer kon: Godd en dan Cafe del mar!!:eek: dit was weer zeer geslaagd...nu op naar Impulz en Sensation Black edition... ennee jappio, je ken nou wel zeggen dat dat steeds gebeurd als jij er bent,maar we weten allebei natuurlijk wel dat dat door iemand anders komt...;) |
|
|
| Jappio |
story continues :p :rolleyes: :D :D :D :D :D |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
special thnx 2 Mido, die heeft me weer uit de brand gehaald, vanwege mijn vage pillestrooiactie,(was ik bijna alles al na 5 minuten kwijt):rolleyes: maar da's ook wel weer helemaal goed gekomen oa door mido, Donna,RV,(tering wa was da? dat ik moest inademen vooraan vlak bij the judge?)
|
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr huh?:D
dat waren nou popperzzzzzzzzzzzzzzzz:) |
|
|
| T.H.C. |
raaaarrrrrrrrr:eyes: maare ik kwam een beetje moeilijk uit m'n woorden op dat moment:D, was al redelijk ver heen...
edit, ghehe hey petrus, tering vent waar was jij mee bezig? lol |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
raaaarrrrrrrrr:eyes: maare ik kwam een beetje moeilijk uit m'n woorden op dat moment:D, was al redelijk ver heen...
edit, ghehe hey petrus, tering vent waar was jij mee bezig? lol |
PoPPeR's YeaK!!!!
Echt goor die zooi! whehe */me krijgt daar pijn in zijn plaat van! En niet zo'n beetjuh oowk!* :D
En T.H.C.: Wat vond je eigenlijk van het kletsertje???
Laters!!! |
|
|
| T.H.C. |
| had nergens last van, ik zal even een pm sturen vannavond, lijkt me beter:D |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Jappio
Lol.. ik zat er echt op te w88 tot Profeetrus weer met zo'n opmerking zou komen vannee... altijd als ik in de buurt ben gebeuren er van dit soort dingen:
hehe lol.. Maar ja,, waar blijft die opmerking nou........ :p |
He jasses,daar hou ik nou helemaaaaaal nie van he:stongue: |
|
|
|
|