|
QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ?
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
QONTACT (29-04-02)

Alleen voor Heineken Music Hall
Meeting: 01:00 uur
Location: 2e Verd. Tribune LINKS
(dus als je op de 2e verdieping staat loop je de tribune op en ga je direct naar links)
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Peeps who are going to Qontact:
- ProFeeTruS
- T.H.C.
- Smirnoff
- Partyhardy!
- yarnie
- Remy D
- Dr. Kuipers
- Ruben_dubbink
- Kolkiewolkie
- Tijs08
- Donna
- DjRV
- Glanisanus
- Ding Chavez
- Jappio
- Dj Lex
- -TAIS-
- Blighty
- Tealk
- @ddicted
- Little Theseus
- Mido
Totaal: 22
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Ik zal m proberen bij te houden
Om het een beetje overzichtelijk te houden vul de lijst met namen aan aub.
VOOR GELUL BUITEN DE MEETING OM VERWIJS IK JE NAAR DE ANDERE QONTACT THREAD:
=======> HIER!!!! <======
I see you all there :D
GReeTZ |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Aanwezig:
- ProFeeTruS
- T.H.C.
- Smirnoff
- Partyhardy!
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
|
en tijdstip + meeting-point vind ik perfect :) :cool: |
|
|
| Yarnie |
Zoals ik al eerder heb gezged ben ik er deze keer ook bij !woei
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Aanwezig:
- ProFeeTruS
- T.H.C.
- Smirnoff
- Partyhardy!
- yarnie
°°°°°°°°°°°°°°°°°°° |
|
|
| Blik |
| thread ge-edit en gesticked :D |
|
|
| Remy D |
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Aanwezig:
- ProFeeTruS
- T.H.C.
- Smirnoff
- Partyhardy!
- yarnie
- Remy
°°°°°°°°°°°°°°°°°°° |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Remy D
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Aanwezig:
- ProFeeTruS
- T.H.C.
- Smirnoff
- Partyhardy!
- yarnie
- Remy
- dr. Kuipers
- Ruben_dubbink
- Kolkiewolkie
°°°°°°°°°°°°°°°°°°° |
misschien een beetje optimistisch omdat we de tickets nog niet hebben, maar het besluit is in principe gemaakt dus :) :) :) :) :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
misschien een beetje optimistisch omdat we de tickets nog niet hebben, maar het besluit is in principe gemaakt dus :) :) :) :) :) |
NAUW....
Eerst een kaartje en dan op het lijstje :D
maar vooruit... |
|
|
| tijs08 |
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Aanwezig:
- ProFeeTruS
- T.H.C.
- Smirnoff
- Partyhardy!
- yarnie
- Remy
- dr. Kuipers
- Ruben_dubbink
- Kolkiewolkie
- Tijs08
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Ik heb ook nog geen kaartje, maar ik ga zowieso.. al moet ik hem voor de deur kopen! Krijg donderdag mijn salaris pas en ben nu blut.
Word weer een super feest! Meeting ook, het word erg druk weer schat ik zo in :D |
|
|
| Ruben_Dubbink |
Kolkiewolkie heeft me er bij opgezet zie ik :)
Hoop dat er nog kaartjes zijn straks......
Heb er wel zin in!
GreetZ RubDub
ow ja: nu maar hopen dat die 'kameraad' van ons thuisblijft :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
ow ja: nu maar hopen dat die 'kameraad' van ons thuisblijft :D |
Ik zou gewoon niet tegen die knakker zeggen dat je gaat..... |
|
|
| Ruben_Dubbink |
zoiets hebben we al s eerder geflikt,
maar ja, dan komen ze erachter en dan :whip: :D
GreetZ RubDub |
|
|
| Glaniskanis |
Cool cool Im there
Is ff babbelen met de vast crew hier op het forum :)
Altijd leuk
Qontact word vetjes heb kaarten al binnen dus ik zal er zijn
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
|
|