|
QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ? (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
bijgewerkt:
Peeps who are going to Qontact:
ProFeeTruS
T.H.C.
Smirnoff
Partyhardy!
yarnie
Remy D
Dr. Kuipers
Ruben_dubbink
Kolkiewolkie
Tijs08
Donna
DjRV
Glanisanus
Ding Chavez
Jappio
Dj Lex
-TAIS-
Blighty
Tealk
@ddicted
Little Theseus
mido
total woot
enrico
waarmee het totaal komt op: 24(!)
nog 2 weken, 5 uur, 28 minuten en 25 seconden :p |
|
|
| total woot |
| jezus als we zo doorgaan hebben we volgend jaar om deze tijd ons eigen Qontact-private-party ! :| |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by total woot
jezus als we zo doorgaan hebben we volgend jaar om deze tijd ons eigen Qontact-private-party ! :| |
Klinkt kinky :D :D :D :D :D
Al een line up in gedachte? |
|
|
| Donna |
| ik wil ik wil ik wil ik wil......en wel NU!!!!!!! |
|
|
| total woot |
Line up?
ik dacht zo richting Armin, Tiesto, Ferry Corsten, Paul oakenfold en Paul van Dyk...
Sounds good?
(je mag er natuurlijk ook wat meer nemen, dan maken we er gewoon een meerdaags feestje van:))
Ltrr
Woot |
|
|
| tijs08 |
En wat dacht je van een 'Talentroom'
met alleen maar TA djsss :D :D |
|
|
| Donna |
Mja juist merendeels of alleen TA djsssss
Die line-up is errug standaard w00t,geen goed id:P |
|
|
| tijs08 |
QONTACT (hmh) = UITVERKOCHT
Peeps who are going to Qontact:
- ProFeeTruS
- T.H.C.
- Smirnoff
- Partyhardy!
- yarnie
- Remy D
- Dr. Kuipers
- Ruben_dubbink
- Kolkiewolkie
- Tijs08
- Donna
- DjRV
- Glaniskanis
- Ding Chavez
- Jappio
- Dj Lex
- -TAIS-
- Blighty
- Tealk
- @ddicted
- Little Theseus
- Mido
- Enrico
- total woot
:D
Totaal: 24
dat word een toffe meeting zie ik al!!!!
ooooooooooh tis dat ik zaterdag nog 'ergens' heen ga, anders zou ik het echt niet meer uithouden! |
|
|
| total woot |
Jo bro waar heb ik dat groene hoofd aan te danken?
(ik dacht altijd dat ik juist extreem wit werd met mn leipe harses).
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
|
|
| Remy D |
| Er komen echt te veel nerds deze x. Lekker triest ik denk dat ik toch maar naar Eindhoven ga. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Remy D
Er komen echt te veel nerds deze x. Lekker triest ik denk dat ik toch maar naar Eindhoven ga. |
Jamaar....die super mega dildo van je tante dan?
:D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Remy D
Er komen echt te veel nerds deze x. Lekker triest ik denk dat ik toch maar naar Eindhoven ga. |
lees: je bent weer te laat met het kopen van je kaartje voor de HMH :D :D |
|
|
|
|