return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
[31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp
View this Thread in Original format
Desperado22
When: 31.03.2007
Where: Sportpalais Antwerpen/Belgie
Tickets: 42,50 Euro about www.teleticketservice.com,available from 11.11.2006
Combitickets: Ticket White + Black: 75 euro
Lineup:
Ferry Corsten
David Guetta
Markus Schulz
and more names will come soon.

Trailer
More Infos
Real
I'm going for Guetta, he's like the next best thing since sliced bread. :eyespop:
mrcanon
't zal dus nog keer Sensation worden dit jaar! de witten dus ;)
FenixStyle
Ben nu niet echt liefhebber van Sensation, dus laat ik beide edities mooi aan mij passeren ;) Al staat Markus natuurlijk altijd garant voor feest, maarja er zullen nog wel ander kansen komen om hem nog eens bezig te zien.

Ben trouwens eens benieuwd naar de opkomst nu er twee editie in één weekend tijd plaatsvinden..
Bertn
alsof de muziek belangrijk is op sensation:p
BZRK
quote:
Originally posted by FenixStyle
Ben trouwens eens benieuwd naar de opkomst nu er twee editie in één weekend tijd plaatsvinden..


Ze zullen alletwee wel gemakkelijk uitverkopen. Jumperkes genoeg om ne black met gemak te vullen, en de white is nog nooit een probleem gebleken. En met deze line-up nog minder een probleem denk ik.
FenixStyle
quote:
Originally posted by BZRK
Ze zullen alletwee wel gemakkelijk uitverkopen. Jumperkes genoeg om ne black met gemak te vullen, en de white is nog nooit een probleem gebleken. En met deze line-up nog minder een probleem denk ik.


Maar veel van die jumperkes gingen bij gebrek aan een Black de vorige edities gewoon naar de White, en die zullen vanaf dit jaar dus niet meer naar de White gaan..

De Black zal volgens mij dan ook meer succes gaan hebben dan de White.. :)

(laat ons hopen op een waar fiasco bij de White, dan wordt die mss afgevoerd en kunnen we terug hopen op AIB Indoor.. :tongue3 )
BZRK
quote:
Originally posted by FenixStyle
Maar veel van die jumperkes gingen bij gebrek aan een Black de vorige edities gewoon naar de White, en die zullen vanaf dit jaar dus niet meer naar de White gaan..


Vorig jaar misschien, maar de eerste keer toch niet denk ik. Dan had Sensation hier nog geen naam, behalve bij zij die het echt wat volgen. En die is toch ook uitverkocht geraakt uiteindelijk.
mrcanon
Ik heb toch mijn twijfels of Black uit zal verkopen, da is toch een zware investering in zwarte klakskes voor de jumpers :toothless
Magistrate
mooie line up (vergeleken met vorig jaar)

TOR
Wat doet Markus daar tussen? lol
I think I'll pass, as usual.
DJ Sid
bestaat wel kanske dak eens ga.

wth, nu staat er Schulz tussen, die ik hier her en der toch heb zien geprezen worden door sommigen, en nu ist nog nie goed :conf: :conf: :conf:

ksnap da hier soms toch nie echt ..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement