|
Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Akira |
| Ah 9 Augustus...dan ben ik misschien ook wel van de partij aangezien het slecht 10 minuten van mijn huisje is... |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Ik denk dat ik ook wel kom.
hey petrus... als je gaat, hoe ga je dan ??
Anders wil ik wel rijen maar....
Dan moet je wel effe ontnuchteren in de auto !
Of regelen we een busje ? |
hej smirnoff, kan ik ook nog mee? en denk je dat we wel een busje vol krijgen? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
hej smirnoff, kan ik ook nog mee? en denk je dat we wel een busje vol krijgen? |
LOL, niet te optimistisch hè |
|
|
| T.H.C. |
| lol, nee auto lijkt mij ook groot zat....dat busje was smirnoff's plan. |
|
|
| New Wave |
busje? EEN HELE TOURING CAR!!!
Neem zoveel mogelijk mensen mee!!!!zusjes, vrienden, schoonmoeders!! |
|
|
| Dj Alpha |
Ja leuk laat ik ook es wat zeggen :)
ff de hele thread doorgelezen, dr gaan veel mensen van TA zo te zien.
Trouwes alvast ff uitleggen hoe dat hier met de treinen zit.
Ede-Wageningen is zeg maar het hoofdstation, hier elk half uur n intercity langs (verbinding nijmegen - den helder) oftewel goed te bereiken. Als je met die trein gaat moet je daar dus overstappen naar Ede centrum. De bus pakken is ook heel makkelijk (als de trein niet aansluit bv)
Op zaterdag ochtend gaat de eerste trein naar Utrecht ong rond 6:30. 2 en n half uur ertussen dus.
een plattegrond komt er ook nog wel het is iig niet zo moeilijk.
Mensen die p'tjes meenemen, je hoeft t niet te verstoppen, t enige wat je moet doen als je binnenkomt is door n metaal detector, als ie afgaat zullen ze ook alleen zoeken op metaal en niet naar andere stoffen ;) Je moet die dingen natuurlijk niet voor n portier zn neus gaan vreten, want dan ben je wel de lul, maar over t algemeen is er geen probleem.
4 uur is de eindtijd, aan deze tijd moeten wij ons ook aan houden vanwege het beleid hier in Ede wat New Wave duz al gezegd had.
Mochten er nog vragen zijn dan hoeren we ze wel :)
ohja, kim gaarthuis daar ga ik ieder weekend langs jammer dat ze naar nijmegen gaat :rolleyes: ;) (dit is een stom grapje geschreven op mn verjaardag dan weet je vast wel hoelaat het is :) ) |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
lol, nee auto lijkt mij ook groot zat....dat busje was smirnoff's plan. |
Het was alleen maar een idee, maar we kunnen wel wat afspreken.
Lijkt me wel een strak plan.
En anders gaan we lekker met de fiets !
:eyespop: |
|
|
| TimeportE |
mmm eff kijken met wie ik nu kan meerijden!!! ik denk dat als ik niemand vin dat ik dan eff blightly of tais ofzo pm.. :)
anders word het de rest van de nacht bijkomen op een ns station! :D |
|
|
| DjRV |
bij de volgende addiction doe ik me best om te komen draaien....
iedereen veel plezier bij deze party iig:) |
|
|
| Dj Alpha |
| helaas kan ik er niet bij zijn :rolleyes: :D hehehe |
|
|
| mido |
Helaas wil ik er niet bij zijn!
whehe
ow euhh..... Dan ben ik op vakantie bedoel ik! :P |
|
|
| Dj Alpha |
| Om ff trug te komen op die P'tjes, waarschijnlijk gaat er wel gefouieerd worden aan de deur, verstop ze maar gewoon voor de zekerheid, k heb namelijk ff n babbeltje gemaakt met n vriend van me die daar werkt als uitsmijter. |
|
|
|
|