|
Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Dr. Kuipers |
Me komt ook samen met Kolkiewolkie en heb nog maat van me weten te strikken.
Helaas later, want ik blijk ineens nog voor kassamiep te moeten spelen :whip: |
|
|
| franzelare |
Ik heb er wel zin in :)
gaan er nog mensen met de trein uit de richting enschede? |
|
|
| T.H.C. |
| Ik...alleen de heenweg tot apeldoorn,ik pak de trein van 7 uur |
|
|
| franzelare |
2 voor 7 uit enbschede?
met wie ga je dan uit apeldoorn verder? ga je verder met de auto? Is er nog plaats :D
denk dat ik hem ook om 7 uur pak! |
|
|
| T.H.C. |
k, er is waarschijnlijk nog wel plaats, sie ik je 5 a tien voor 7 wel bij ingang station, je kan me herkennen aan rode roos;)
edit: pm |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
k, er is waarschijnlijk nog wel plaats, sie ik je 5 a tien voor 7 wel bij ingang station, je kan me herkennen aan rode roos;)
edit: pm |
Je kan met mij mee Fransje :tongue2 (en THC) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| 8 uur Apeldoorn, dan hoop ik daar ook te zijn. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ik zal zorgen dat de moter warm is en de Musica uit de boxen galmt! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| .... en degene die zeiden dat ze komen en toch ineens niet op komen dagen kenne een ban verwachten :D:D |
|
|
|
|