return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 
Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party (pg. 26)
View this Thread in Original format
Dr. Kuipers
Me komt ook samen met Kolkiewolkie en heb nog maat van me weten te strikken.
Helaas later, want ik blijk ineens nog voor kassamiep te moeten spelen :whip:
T.H.C.
Peter ffies helpen onthouden(mijn printer doet raar), of jij moet het even printen.

http://andes.tensingsks.com/andesms/scripts/tgigw.dll?APP=TMS&CMD=MAP&OUTPUT=GIF&SELECT=ZOOM&KEY=E98F03331EF208503D9304C3FA82&WIDTH=300&HEIGHT=300&LEVEL=4&XCENTRE=1545594&YCENTRE=1926450
http://andes.tensingsks.com/andesms/scripts/tgigw.dll?APP=TMS&CMD=MAP&OUTPUT=GIF&SELECT=ZOOM&KEY=E98F03331EF208503D9304C3FA82&WIDTH=300&HEIGHT=300&LEVEL=3&XCENTRE=1545594&YCENTRE=1926450
http://andes.tensingsks.com/andesms/scripts/tgigw.dll?APP=TMS&CMD=MAP&OUTPUT=GIF&SELECT=ZOOM&KEY=E98F03331FC67DD30429C157810F&WIDTH=300&HEIGHT=300&LEVEL=2&XCENTRE=1545594&YCENTRE=1926450
http://andes.tensingsks.com/andesms/scripts/tgigw.dll?APP=TMS&CMD=MAP&OUTPUT=GIF&SELECT=ZOOM&KEY=E98F03331FC67DD30429C157810F&WIDTH=300&HEIGHT=300&LEVEL=1&XCENTRE=1545594&YCENTRE=1926450
Maandereind 53 6711AB EDE GLD
franzelare
Ik heb er wel zin in :)

gaan er nog mensen met de trein uit de richting enschede?
T.H.C.
Ik...alleen de heenweg tot apeldoorn,ik pak de trein van 7 uur
franzelare
2 voor 7 uit enbschede?

met wie ga je dan uit apeldoorn verder? ga je verder met de auto? Is er nog plaats :D

denk dat ik hem ook om 7 uur pak!
T.H.C.
k, er is waarschijnlijk nog wel plaats, sie ik je 5 a tien voor 7 wel bij ingang station, je kan me herkennen aan rode roos;)

edit: pm
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by T.H.C.
k, er is waarschijnlijk nog wel plaats, sie ik je 5 a tien voor 7 wel bij ingang station, je kan me herkennen aan rode roos;)

edit: pm


Je kan met mij mee Fransje :tongue2 (en THC)
franzelare
VRIEND :D
!_PeTrUs_!
8 uur Apeldoorn, dan hoop ik daar ook te zijn.
!_PeTrUs_!
Ik zal zorgen dat de moter warm is en de Musica uit de boxen galmt!

!_PeTrUs_!
.... en degene die zeiden dat ze komen en toch ineens niet op komen dagen kenne een ban verwachten :D:D
TimeportE
haleluja!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement