|
Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Gaat er 1 loempia's verkopen..mwhehe lekker vaag..ha djij niet wat anders te doen hoer?..volgen smij moest jij de kurkentrekker nog oefenen met Snuggle :D |
pillen verkopen ken ook hoor:p
en de kurkentrekker ja! Ik heb nog een paar nieuwe dansjes voor je!:D:D:D |
|
|
| franzelare |
nou dan reserveer ik ook alvast zoon top loepia!!
optimus space loepia's lijkt me wel wat :D |
|
|
| Chicane |
lijkt me een jofel feest, weet iemand of Tais en Yarnie ook gaan? Kan ik dan eindelijk eens me queen of underground ontmoeten, the lovely Miss Eye-Riz...
Trouwens, wie gaat er MC'en die avond? En krijgen we nog een live-act van iets of iemand? En btw.. welke releasegroup krijgt de exclusiviteit van het recorden, editen en releasen? :D
Over vervoer, ik kom uit Dordrecht, ik heb waarschijnlijk een clio onder me aars waar nog 3 andere leute in kenne.. dus Yarnie en nog 2 kennen erin ofzo.. ik heur het wel.. is alleen nog niet zeker omdat Augustus nog zo ing ver weg is :D
Toedels al te saam |
|
|
| TimeportE |
| mmm de heen weg moe wel lukken van nijmegen is ede met de trein 25 min.. maar terug moe ik meerijden met iemand naar nijmegen (mmm blightly, ding? iemand van jullie wheels :D:D) anders word het 3 uur vertoeven op het station :p |
|
|
| TranceFool |
| Als ik vervoer kan regelen ben ik zeker van de partij.....moek ff gaan uitzoeken dan of ff heel snellie mn rijbewijs halen :) |
|
|
| AlFerox |
ik wil ooooook!
:) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Chicane
Trouwens, wie gaat er MC'en die avond? |
ik en Timmy, MC SUperSJinees in Da HOUSeeeeeEEee. |
|
|
| New Wave |
| OPtimus, we moeten nog even een nieuw reportoire schrijven!! |
|
|
| Miss Proximus |
dus.....
komt iedereen wel? en neemt iedereen genoeg vrienden mee? :p
heoveel man kan er in die tent? is die Antiphus lekker? of moet ik een kanje wagen op die Bellie die gaat draaien? lol :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
dus.....
komt iedereen wel? en neemt iedereen genoeg vrienden mee? :p
heoveel man kan er in die tent? is die Antiphus lekker? of moet ik een kanje wagen op die Bellie die gaat draaien? lol :p |
Die antiphus dat is wel een goeie gozer, ik zal hem aan je voorstellen oke?
Der kenne der 500 in..... |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
OPtimus, we moeten nog even een nieuw reportoire schrijven!! |
ik kan wel tussendoor een nummertje zingen van Volumia! hoor, heb net de dvd gekeken van hen:D:D:D |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik kan wel tussendoor een nummertje zingen van Volumia! hoor, heb net de dvd gekeken van hen:D:D:D |
Ik weet voortaan ook: juich nooit te vroeg als een band er mee stopt, er blijven altijd mensen die de liedjes blijven zingen. :nervous:
:crazy: |
|
|
|
|