|
Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
al mijn ge-als slaat op de dag erna, dus maar je geen zorgen tim :)
ik ben alleen te lame om je een meel te sturen, plus dat ik verder nog nix kan zeggen met wie en hoeveel ik kom..
|
Dan is het goed :)
Iedereen is te lame om me een mailtje te sturen :( |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Optimus
je had anders wel mooi Qliamx en TE 2 mnd van te voren gepland;) |
etterbak! :p
ik was al bang dat je daar mee zou komen :D , maar het nare van zulke feesten is dat je al tijjjjjjjjjjjjjjjjden van tevoren MOET zeggen of je er naartoe gaat ofnie, want anders kommie d'r simpelweg niet in! |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
etterbak! :p
ik was al bang dat je daar mee zou komen :D , maar het nare van zulke feesten is dat je al tijjjjjjjjjjjjjjjjden van tevoren MOET zeggen of je er naartoe gaat ofnie, want anders kommie d'r simpelweg niet in! |
Zo zou je "Addiction" ook kunnen bekijken toch ??
Was ook al heel lang bekend. |
|
|
| New Wave |
Bij ons moet je ook tiiiiiiiiiiiiiiiiijden van te voren plannen, want dit feest wordt een doorslaand succes in de Geldersche House scene......
:tongue2
en even kijken, wanneer hebben we het bekend gemaakt....."May-24-2002 23:43"
ruim 3 maanden!!!!!! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Iedereen is te lame om me een mailtje te sturen :( |
Zal ik je dan ff mailen? :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
Zal ik je dan ff mailen? :p |
JAJAJAJAJA DOENDOENDOENDOENDOENDOEN :p |
|
|
| Dj Alpha |
zo weer trug van weg geweest, alleen morgenavond en donderdag overdag niet aanwezig maargoed,
Iedereen moet gewoon komen de 9e we willen die tent vol hebben! |
|
|
| basd |
Ik wil me hierbij officieel effe afmelden voor Addiction. Ik had heel graag gekomen, maar ik heb vanavond gehoord dat we eindelijk een slaapplaats in (of liever gezegd: net buiten) Zurich hebben gevonden voor dat weekend... dus Street Parade: here we come!
Aan de ene kant toch wel erg jammer dat ik er niet bij kan zijn.. Had graag het hele zootje (of in ieder geval een mooi aantal van jullie) eens een keer ontmoet... Maar ja..
Have fun in ieder geval... en ik zal nog wel een persoonlijk report van Snuggle krijgen denk ik :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Have fun in ieder geval... en ik zal nog wel een persoonlijk report van Snuggle krijgen denk ik :) |
Jack Bas, wat klinkt dat smerig.... 'een persoonlijk report' met een smiley d'r achter. Wat verwacht je wel niet van me? :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| basd |
Verslag, foto's..
Diepte-interviews hoeven verder niet hoor.. |
|
|
| New Wave |
| Laat die hele diepe diepte interviews maar aan mij over :p |
|
|
|
|