return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party (pg. 4)
View this Thread in Original format
New Wave
heyman, waar je woont dat doe je maar in een PM....stay effe on topic graag......:p of er moeten mensen kunnen blijven pitten de 9de, dan is het goed.....
total woot
quote:
Originally posted by Remy D
Ehmm mag je daar ook pillen gebruiken. Want ik wil dan misschien mijn eerste pilletje gaan nemen. Want normaal ga ik alleen naar kroegen. Ohja ik ben trouwens nieuw hier. Mag ik dan wel al op zo'n ta feest komen?? Verder heb ik ook wel eens mensen op een feest met een TA shirt gezien. Dat zag er echt heel vet uit. Maar zo'n shirt krijg je zeker niet zomaar. Dan moet je zeker hier een soort of leider ofzo zijn.

Naja iedergeval hoop ik hier een leuke tijd te hebben. :)


voor zover ik het begrepen heb moet je stiekum een pilletje slikken want anders gooit de bewaking je er zo weer uit! (t is ook mijn eerste keer, zullen we hem delen?).
Die shirts heb ik ook weleens gezien, maar volgens mij moet je dan echt belangrijk zijn :)

ps. count me in enneh betekent dit dat we niet naar six flags gaan met zn allen??
TimeportE
quote:
Originally posted by total woot


voor zover ik het begrepen heb moet je stiekum een pilletje slikken want anders gooit de bewaking je er zo weer uit! (t is ook mijn eerste keer, zullen we hem delen?).
Die shirts heb ik ook weleens gezien, maar volgens mij moet je dan echt belangrijk zijn :)

ps. count me in enneh betekent dit dat we niet naar six flags gaan met zn allen??

misschien is jou post ook gedeeltelijk sarcastisch bedoelt maar uuh... het zou zeg maar remy's pilletje nie zijn! :D
total woot
dus..... en ik maar denken dat het sarcasme er vanaf droop...
volgende keer dus nog beter mn best doen :)
basvh
quote:
Originally posted by DjSuez
..ga je misschien in wageningen studeren?Doen! is erg flex daar, studeer er zelf ook:D


een hele goede vriendin van mij gaat daar studeren, dus als je haar scoort heb je ruzie met mij :p :p :p :p
New Wave
quote:
Originally posted by basvh


een hele goede vriendin van mij gaat daar studeren, dus als je haar scoort heb je ruzie met mij :p :p :p :p



Ik zit zelf in Ede op school en ken veel te veel mensen uit Wageningen.
Geef effe der naam, misshcienkom ik der een keer tegen :D

Ook een helel goede vriendin mag zelf weten wie ze pakt, dus stel je niet aan, meneer de pooier :p
DjSuez
wageningen is cool, en geef idd es ff der naam, en welke studie ze gaat doen...ik heb al een paar van de nieuwe voeding-studentes gezien, en die zijn zeer mooi! (en ouder dan mij nog...:wtf: ) maar in principe hadden er best mensen kunnen blijven pitten, tis alleen een probleem dat k er zelf niet ben, dusssss...
TimeportE
quote:
Originally posted by basvh


een hele goede vriendin van mij gaat daar studeren, dus als je haar scoort heb je ruzie met mij :p :p :p :p

pas op. bas is lang!
New Wave
quote:
Originally posted by TimeportE

pas op. bas is lang!
]

En wat wil je daar mee zeggen?:rolleyes:
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by New Wave
]

En wat wil je daar mee zeggen?:rolleyes:


dat vroeg ik me ook al af... kijk als ie nou lang EN breed was dan was het wat anders :p

TimeportE
quote:
Originally posted by New Wave
]

En wat wil je daar mee zeggen?:rolleyes:

dat ie lang is :D

maar zoals je zei, back to topic (kom je daar wel eens new wave, in die tent? beetje gezelli tent met goed geluid en wat geinige lichtjes of is het een cafe of zo iets .. ??)
New Wave
Ik ben er nog nooit geweest :p
Het is geen kroeg......zal wel leuk zijn, geen lasers enzo..je hebt het nog wel over Ede ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement