|
Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| battle tussen eye-riz en antiphus :p |
|
|
| TimeportE |
okeej eff nog wat vraagjes:
bellie is eignelijk de enige die hard draaid (echt hard dan maar).. moe een van de dj's in zijn set een wat hardere afsluiting neerzetten of deon we daar nie aan :)
en moe der nog een website komen of word daar al aan gewerkt :)
en hoe zit met advertising moeten we de straten op ? :D:D |
|
|
| New Wave |
| maka je maar geen zorgen over de DJ's........ |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by New Wave
maka je maar geen zorgen over de DJ's........ |
Nee, want zelfs DJ ProFeeTruS zal dan zijn opwachting maken.
Hijs bekend om z'n Hardstyle Techno sets.
:conf:
:D |
|
|
| aphex |
Als guest DJ ook maar phex? ghaha, nee maar ik kom zeker wel, maybe day ik iets met Baz kan regelen aangezien we beiden in Grun wonen :) lemme know :)
Oja maak ff een TA lijst van lui die zeker komen dan vergeet ik niemand te meeten :D |
|
|
| SnuggLe |
Ik kom denk ik ook wel, alleen moet ik nog ff kijken hoe het zit met vervoer. Mijn vriendin zit al in China, dus die kan niet rijden, en ik heb dan echt geen zin om nuchter te blijven. Dus moet ik ff weten hoelaat de treinen gaan en hoe daar te komen is. (vanuit Arnhem enzo)
Ik kan wel met de auto komen, maar dan moet ik ergens blijven pitten...anders in de auto gewoon pitten ofzo.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik kom denk ik ook wel, alleen moet ik nog ff kijken hoe het zit met vervoer. Mijn vriendin zit al in China, dus die kan niet rijden, en ik heb dan echt geen zin om nuchter te blijven. Dus moet ik ff weten hoelaat de treinen gaan en hoe daar te komen is. (vanuit Arnhem enzo)
Ik kan wel met de auto komen, maar dan moet ik ergens blijven pitten...anders in de auto gewoon pitten ofzo.
Greetz,
SnuggLe |
We kennen wel samen gaan. Maar dat regelen we wel tegen die tijd ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
We kennen wel samen gaan. Maar dat regelen we wel tegen die tijd ;) |
Flex...ik zal het onthouden.
Denk dat het de auto wordt vanuit Didam (achter Arnhem). Er kunnen wel mensen mee dan.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Nee, want zelfs DJ ProFeeTruS zal dan zijn opwachting maken.
Hijs bekend om z'n Hardstyle Techno sets.
:conf:
:D |
SuperSJinees zal ook zijn draaikunsten vertonen:D:D:D
loempiadraaikunsten welteverstaan:D:D:D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Optimus
SuperSJinees zal ook zijn draaikunsten vertonen:D:D:D
loempiadraaikunsten welteverstaan:D:D:D |
relaxt, ik kom ook happie eten
wel sambal bij?? :D:D:D |
|
|
| Optimus |
| bij mai altijd sambal bai!:D:D:D |
|
|
| New Wave |
| Gaat er 1 loempia's verkopen..mwhehe lekker vaag..ha djij niet wat anders te doen hoer?..volgen smij moest jij de kurkentrekker nog oefenen met Snuggle :D |
|
|
|
|