|
Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
Oproep aan de grote baas, heb je ff een adres zodat ik weet waar ik moet zijn met de auto en dat ik de auto ook ergens kwijt kan :) |
Chill ouwe :) ik heb het druk...parkeergelegenheid aanwezig |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Weet iemand het adres van The groove?
Edit: ik vond hem al op internet...is dit goed? (anders stuur ik misschien iemand naar vekeerde adres.)
Maandereind 53 6711AB EDE GLD |
dat is em:) |
|
|
| eieregooie |
Ik geloof dat Spinnin' Jack definitief niet mee gaat... iets met school ofsow... dus we komen met ze 3en... Nog meer mensen uit omgeving Delft die naar Ede gaan? Let me know!
Grtz! |
|
|
| AlFerox |
ja ik ga ook vanuit Delft!!
alleen ga ik al om iets van 18.00 in Ede zijn.
maar jullie gaan ook met de trein dus? |
|
|
| M5 |
ik kom ook nog ff langs vanavond :wtf:
maybe nog met een vriend en met Jason... of anders gewoon alleen :D |
|
|
| TimeportE |
woeiiii.. toch maar eff goed dat ik deze thread nog eff na heb gelezen anders was ik bij ede/wageningen der al uitgestapt! :D:D
mmmm.. eff de reisplanner checken. hoe laat komt iedereen eigenlijk?? |
|
|
| Optimus |
als je er om 22 uur bent ben je lekker vroeg, aken je nog babbelen ezow:)
Als je van het station afkomt dan kom je gelijk op een soort plein met kroegen/bars etc. Daar moet je naar rechts en gewoon doorlopen en na een meter of 100 zie je links onderaan De Groove.
Als je t niet kan vinden kunnen jullie me bellen de meesten hebben me foonnummer al voor diegene die m niet hebben : 06-14884949 |
|
|
| TimeportE |
Tijd Station Spoor Richting Reisdetails
20:50 Nijmegen 1a Arnhem Intercity 3074
21:20 Ede-Wageningen 3
21:34 Ede-Wageningen 1 Amersfoort Stoptrein 7478
21:38 Ede Centrum
en om eff duidelijk te zijn dit ben ik (met het blauwe bord)
dit ben ik ook met ta-shirt (wat ik vandaag niet aantrek :))
ps die gekke das dus kolkie! :D
tot vanavond |
|
|
| SnuggLe |
Ik rij vanaf Apeldoorn om 17:00 uur met Magrec mee, om te kanen.
Dus Alpha..zie je wel daar ergens rond 6 uur. Bel wel ff. |
|
|
| kolkiewolkie |
| wij (dr. kuipers + moi) komen wat later, lets say half elf/elf uur.. quipers moet eerst nog werken :whip: |
|
|
| Little Theseus |
| Ik kan er niet op tijd zijn om mee te snaaien mensen, d'r rijden een paar figuren mee die tot de avond moeten werken en kan dus niet eerder komen. Zie jullie vanavond allemaal, kheeft er zin in!!! |
|
|
| TimeportE |
| ik ben der dus om half 10 maar vind ik jullie dan in de groove of zitten jullie dan nog steeds ergens te kloten in een coffeeshop! :D:D |
|
|
|
|