return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party (pg. 14)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
Ik hoop dat het gezellig wordt :)
Optimus
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Ze moeten wel gereld worden ja!

En wij komen maar met een mannetje of 5 a 6 denk ik...

waren er maar meer mensen die zoveel meenamen:D:D:D
Optimus
de flyers zijn opgehaald:)

Zijn echt onwijs mooi, ben ik heel blij mee!:)
DjRV
werd de meuk nog opgenomen btw?
Eye-Riz
hebben jullie in de andere fora hier op TA al van de party verteld? misschien wel leuk voor iedereen om te weten.

trouwens, zag ik op de flyer als www adres www.addiction.tk? Dat is een dartsite...
New Wave
tis ta-addiction.tk

ikzal efef veranderen
Smirnoff
Waarom komen er eigenlijk maar zo weinig TA-ers ??
Wordt er een keer wat geregeld en dan staan we daar strax met 25 man te hossen!!

Hoe oud moet je trouwens zijn ?? anders neem ik m,n broertje mee :D:D
Optimus
neem maar mee, issie 5 jaar of ouder? Dan komt ie wel binnen:D:D:D
New Wave
quote:
Originally posted by Smirnoff
Waarom komen er eigenlijk maar zo weinig TA-ers ??
Wordt er een keer wat geregeld en dan staan we daar strax met 25 man te hossen!!

Hoe oud moet je trouwens zijn ?? anders neem ik m,n broertje mee :D:D

Ik heb geen idee, maar 3 maanden geleden
toen men der weer over begon (en toen ik het bekend maakte) toen waren de reacties positief...........mensen, we hebben dit speciaal voor jullie gedaan.....kom dan ook......en geen smoesjes dat het te ver rijden is, dat je in je eentje moet......blablabla.....
Optimus
ik ben zlef ook 2 uur onderweg als ik er naartoe ga...

DJ_Siesta
ik neem ook wel 5,6 mensen mee, alst pst in de auto :)
magrec
Hehe ik ben ook wat aan het regelen :)
iig heb ik bij 1 iemand al interesse gewekt en nu maar hopen dat ie komt, haha owja als je wilt weten hoe je er uitziet als je 28 bent en zo'n beetje alle dope hebt gebruikt die je maar kan gebruiken moet je hem maar es bekijken :p (nee geen heroïne dat nog net niet)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement