|
Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| basd |
Ik dacht inderdaad al... er zijn vast al mensen die die voor hun rekening gaan nemen..
En ik word weer niet teleurgesteld wat dat betreft :) |
|
|
| New Wave |
| Maar dan wil ik bij jouw ook een heeeeeel diep interview doen Basd! |
|
|
| basd |
| Nou dat moet dan maar even een andere keer want zoals ik al zei ben ik er niet de 9e... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basd
Nou dat moet dan maar even een andere keer want zoals ik al zei ben ik er niet de 9e... |
Alles is mogelijk, ik heb ook geen datum aangegeven... |
|
|
| Optimus |
van PF komen er ook een stuk of 4/5 man (met aanhang):)
Terwijl die mensen alleen BeLLiE kennen:) |
|
|
| Miss Proximus |
Het probleem met onze vrienden is dat Joop dezelfde avond moet draaien op een bootfeest bij Heerenveen!!
Daar gaat dus gewoon IEDEREEN naartoe (leuke vrienden/kenissen)
Nou ja, en dan heb je nog de échte vrienden, maar daarvan weet ik dat er 1 stel is die het dochtertje van die jongen op bezoek hebben (moeder is een ex, dus hij ziet haar maar 1 x per maand) en dat andere stel die kunnen geloof ik wel.
Dan heb je nog mijn beste vriend, die wou wel mee..moest ff kijken met geld want heeft net een claim van 7500 euro aan z'n broek hangen..
Dan heb je nog mijn ex-beste vriendin van vroeger waar ik nu weer contact mee heb. Die heeft een jeep (2 pers.) wil misschien wel mee, en dan heb je nog wat andere vrienden/kenissen die Joop niet kennen en die misschien mee gaan...
Dus...we zien wel wat het wordt! |
|
|
| Optimus |
kidnap Joop en laat m pas zaterdag vrij:D
"Joop omt niet meer draaien hoor"
"oh, en nu dan?"
"Ga mee naar AddictioN!" |
|
|
| Optimus |
Eye-Riz is trouwnes op de 8e jarig geweest:D:D:D
ikke zelf de 5e ook jarig geweest:D
Neem cadeautjes mee dus:p |
|
|
| Miss Proximus |
ja doag
ik ben 8 oktober jarig..koop dan ook gelijk wat voor mij :rolleyes: :) |
|
|
| Optimus |
| wat wil je hebben dan?:D:D:D |
|
|
| New Wave |
jajaja.....en ik ben ook snel jarig...dus koop ook effe wat voor mij
:rolleyes:
Top Josta!!!! see you overmorgen!!!! lieve schat van me!! |
|
|
| Optimus |
| hoer! lees je pm es een keer man:whip: |
|
|
|
|