|
Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
ik ben 5 juli jarig geweest en ik wil met alle vrouwen in 1 wc hokje :D |
mwhaha, dan is wc hokje zo vol dat er geen ruimte meer is voor een stuive snikkel mwhehe succes :p |
|
|
| Optimus |
lijstje met mensen die komen/niet komen:
New Wave
Alpha
Optimus
magrec
Eye-Riz(+2/3/4 mensen?)
BeLLiE
Antiphus+Miss Proximus
Ltheesaus +vriend(+Massive?)
aphex
Dr Kuipers
kolkiewolkie
Snuggle
Peter+THC+Smirnoff+AXI+(1of 2)
Timeporte
Franzelare+meer mensen van Enschede
Akira (niet vergeten Jason!!;))
Chicane+Yarnie+Yarnie2
onzeker
Kamaya (nix meer van gehoord)
DjSuez?
DJ Bazz(ook nix meer van gehoord, -idee- misschien met aphex mee?)
Jukx?
raoel (weet nog niet)
Tais?
Partyhardy! (hij heeft nooit gezegd of ie wel/niet komt? Onno, zeg t ff! PM t ons ofzo!!) |
|
|
| TimeportE |
| yarnie 2 is pivot?? :) |
|
|
| TimeportE |
eff een lijstje gemaakt nog:
(komen deze??)
alferox
alternative
jp
total woot
(lijst van mensen die wel in nl. zijn maar nie hebben gereageerd(of ik heb ze gemist! :p)! :D)
ampburner
biohazard
eieregooien
blik
junkx
flipper01
muppet
magik54
etc etc etc |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Zeker
New Wave
Alpha
Optimus
magrec
Eye-Riz(+2/3/4 mensen?)
BeLLiE
Antiphus+Miss Proximus
Ltheesaus +vriend(+Massive?)
aphex
Dr Kuipers
kolkiewolkie
Snuggle
Peter+THC+Smirnoff+AXI+(4a5)
Timeporte
Franzelare+meer mensen van Enschede
Akira (niet vergeten Jason!!;))
Chicane+Yarnie+Yarnie2
onzeker
Kamaya (nix meer van gehoord)
DjSuez?
DJ Bazz(ook nix meer van gehoord, -idee- misschien met aphex mee?)
Jukx/alferox?
raoel (weet nog niet)
Tais?
Partyhardy! (hij heeft nooit gezegd of ie wel/niet komt? Onno, zeg t ff! PM t ons ofzo!!)
ampburner
biohazard
eieregooien
blik
junkx
flipper01
muppet
magik54
alternative
jp
total woot |
|
|
| Optimus |
afternative (niet alternative:crazy: ) is op vakantie dan
eieregooier heft in een pm van pimpwars gezegd dattie wel zou komen bedenk ik me net:)
en Peet, kom je dus met 8 man in totaal?:) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
nou, ik kom dus helaas niet....:( en wel vanwege....familieverplichtingen :rolleyes:
Hoop voor jullie op een relaxed feestje!
GreetZ RubDub |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
nou, ik kom dus helaas niet....:( en wel vanwege....familieverplichtingen :rolleyes:
|
Dat is een ruim begrip, neem je familie mee zou ik zeggen !! :cool: |
|
|
| AlFerox |
ik kom ook hoor!!
iedereen moet gewoon komen!
Optimus, jij rijdt toch? ;) |
|
|
| Optimus |
bluh, je pakt maar de trein met mij:D
moet je wel vroeg klaarsrtaan, want ik moet al rond 6 uur in Ede zijn:) |
|
|
|
|