|
Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
Waah Remy, ik kan je wel een pilletje regelen, ze zijn alleen vrij sterk, dus er is kans dat hij misschien verkeerd valt :D:D
...
HOER!
Dit wordt een topfeest!
applausje voor New_Wave en DJ Alpha!!!!!!!!!!!!!!!;) |
|
|
| TimeportE |
nice.. en een website door wie word die gemaakt want dan kun je die onder je nieuwe flyer zetten (deze is nie echt super mooi, sorrie :))
wie's der expert in webpages maken, john zijn pages zijn wel altijd l33t! en dat naar huis brengen gedoe, kom op we gaan gewoon hangen op het station! :D:D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by TimeportE
nice.. en een website door wie word die gemaakt want dan kun je die onder je nieuwe flyer zetten (deze is nie echt super mooi, sorrie :))
wie's der expert in webpages maken, john zijn pages zijn wel altijd l33t! en dat naar huis brengen gedoe, kom op we gaan gewoon hangen op het station! :D:D |
Ja hehe jammer dat het dan niet op een zaterdag is lekker rellen op zondag :D (drom is het ook 4:00....tis zo gristelijk als de pest) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
Ja hehe jammer dat het dan niet op een zaterdag is lekker rellen op zondag :D (drom is het ook 4:00....tis zo gristelijk als de pest) |
Het beleid verschilt per gemeente, ook in veel niet christelijke dorpen/steden mogen discotheken maar tot 4 uur open.
Tis idd fet christelijk, daaronm zeg ik altijd "retourtje EO-centrum" als ik een treinkaartje koop :D |
|
|
| AFTERNATIVE |
AAH! Zieter flex uit , wil er ook supergraag heen , maar kben 17 en zit dus met vervoers probleempje , misschien kan ik met iemand uit Rotterdam meerijden???? (of uit die omgeving, ik woon op de grens van Brabant/Zuid-holland/Zeeland
KANNIK MET IEMAND MEERIJDEN???!!!
zo dat is ff omde aand8 te trekken als iemand deze pagina zit te leze:thepirate |
|
|
| Optimus |
| tis pas over paar maandjes joh, nog niet druk daarom maken;) |
|
|
| Kamaya |
| quote: | Originally posted by New Wave
De leeftijd is geen probleem, als je toch twijfeld en je ziet er uit als een kind van 13 dan stuur je maar effe je pic naar mij....dan zetten we die op de zwarte lijst ;)
|
OK, dan maak ik me geen zorgen, ik denk dat die foto niet echt nodig is.....
Ik weet bijna 100% zeker dat ik kom, moet het nog even uitzoeken kwa slapen/terugreizen , en ik moet natuurlijk niet zijn doodgegaan op Nature One ofzo....
Ik kijk er naar uit!!!! |
|
|
| franzelare |
nou ik ga het in mijn agenda zetten dan kom ik wel !!
lijkt me een lachuh feesie |
|
|
| Jappio |
| kut.. me is op vakantie :( baal er van, had graag gekomen! Volgend jaar maar nie op vakantie denk ik.. ik mis zo veels te veel leuke feestjuhs :( |
|
|
| DjSuez |
| sorry, erg relaxed feestje lijkt me het, en ik woon op kamers in wageningen, dus ideaal, maar 9 augustus is een btje een datum...10 augustus is de dance parade...en daar ga ik zekers van de partij zijn!! Timeport..ga je misschien in wageningen studeren?Doen! is erg flex daar, studeer er zelf ook:D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by DjSuez
Timeport..ga je misschien in wageningen studeren?Doen! is erg flex daar, studeer er zelf ook:D |
nee ik heb nu ongeveer kans om in 3 steden ingeloot te worden (kunnen natuurlijk alle steden zijn maar de meeste kans op deze).. eindhoven (als ik niet word ingeloot), maastricht of groningen (bij inloting) |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | nee ik heb nu ongeveer kans om in 3 steden ingeloot te worden (kunnen natuurlijk alle steden zijn maar de meeste kans op deze).. eindhoven (als ik niet word ingeloot), maastricht of groningen (bij inloting) |
ook leuk!
als je maar op jezelf woont, dan is alles groot feest:D:D |
|
|
|
|