|
Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Access |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Nou, waar zit je liever ?? |
Nou ik zit toch liever op die pagty ... echt waar :)
Maarjah ... als ik nie naar de muziek ken, neem ik de muziek maar gewoon mee :D :D :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hehehe... es kijken of ze er er wat van kunnen... :p En zo niet, dan neem ik ut wel ff over...
[EDIT] |
u zult versteld staan.....je hoeft je platen niet mee te nemen |
|
|
| SnuggLe |
Ik kom 17:51 aan op station Ede-Centrum. Neem een half uur daarvoor (17:20) de trein vanuit Amersfoort ( ik kom vanuit Enschede).
Nog meer mensen die daarin zitten ofzo? En is er dan als ik aankom al iemand in Ede? Want dan lekker KAAAAAAAANEN en een blowtje halen! |
|
|
| JunKX |
| quote: | | Komt DJ Iwan Dan Ook? |
Hahahaha, nee jammer genoeg niet Optimus_T. Hij vertrekt morgen samen met DJ Bor naar Salou om daar te gaan apres skien...
Nee dus..
(Owja ik hoor van zip dat je duurder bent geworden..:happy2: ) |
|
|
| Dj Alpha |
| Snug ik ben er wel om die tijd dan gaan we ff naar de shop :) en eten dat gaat ook wel goed komen |
|
|
| AlFerox |
| ik ben er ook al zo vroeg! :cool: :) |
|
|
| Optimus |
16:16 Den Haag Centraal 5 Gouda Sneltrein 2061
16:25 Zoetermeer
16:39 Gouda
16:50 Woerden
17:03 Utrecht Centraal
17:12 Driebergen-Zeist
17:28 Ede-Wageningen 4
17:34 Ede-Wageningen 1 Amersfoort Stoptrein 7462
17:38 Ede Centrum
16:46 Den Haag Centraal 6 Gouda Sneltrein 2063
16:55 Zoetermeer
17:09 Gouda
17:20 Woerden
17:33 Utrecht Centraal
17:42 Driebergen-Zeist
17:58 Ede-Wageningen 4
18:04 Ede-Wageningen 1 Amersfoort Stoptrein 7464
18:08 Ede Centrum
een van deze 2 pak ik samen met Harry:D:D:D |
|
|
| SnuggLe |
Btw wel cool, het is KOOPAVOND op vrijdag in Ede...
Maybe kunnen we na het eten nog ff wat bier halen ofzo? :)
Offeh...gaan we met 12 man stinkend naar Ouzo een beetje flyeren in het centrum! Kan Optimus gratis pillen uitdelen, dan komen er zeker meer man :) |
|
|
| magrec |
| Oproep aan de grote baas, heb je ff een adres zodat ik weet waar ik moet zijn met de auto en dat ik de auto ook ergens kwijt kan :) |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Btw wel cool, het is KOOPAVOND op vrijdag in Ede...
Maybe kunnen we na het eten nog ff wat bier halen ofzo? :)
Offeh...gaan we met 12 man stinkend naar Ouzo een beetje flyeren in het centrum! Kan Optimus gratis pillen uitdelen, dan komen er zeker meer man :) |
flyeren!?!?
we gaan ons gewoon, als een stel 15-jarigen, met een krat bier in een of ander speeltuintje bezatten! wat dacht je daarvan!! :D ;) :tongue2 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by AlFerox
flyeren!?!?
we gaan ons gewoon, als een stel 15-jarigen, met een krat bier in een of ander speeltuintje bezatten! wat dacht je daarvan!! :D ;) :tongue2 |
Ha, dat is ook een optie ja. We zien wel :)
Maar flyeren is natuurlijk altijd goed...even de organisatie helpen om meer vrouwen binnen te krijgen! |
|
|
| T.H.C. |
Weet iemand het adres van The groove?
Edit: ik vond hem al op internet...is dit goed? (anders stuur ik misschien iemand naar vekeerde adres.)
Maandereind 53 6711AB EDE GLD |
|
|
|
|