return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party (pg. 5)
View this Thread in Original format
TimeportE
quote:
Originally posted by New Wave
Het is geen kroeg......zal wel leuk zijn, geen lasers enzo..je hebt het nog wel over Ede ;)

nee lasers had ik ook nie verwacht! :D .. iemand kan wel zijn laserpen meenemen dan neem ik mijn 48 kanten nep kristal mee .. schijn de laser in het kristal = lasershow :D:D
magrec
lol ik ben ook lang en toch zal niemand bang vanmij worden :haha: :crazy:
DJ Bazz
quote:
Originally posted by TimeportE

nee lasers had ik ook nie verwacht! :D .. iemand kan wel zijn laserpen meenemen dan neem ik mijn 48 kanten nep kristal mee .. schijn de laser in het kristal = lasershow :D:D


ok kunnen wij een deal gaan maken, ik heb wel een pennetje uit Italië meegeript, dus als jij dat kristal ff meeneemt, komt er ook nog ff een lasershow:p :D
basvh
quote:
Originally posted by DjSuez
wageningen is cool, en geef idd es ff der naam, en welke studie ze gaat doen...


ze heet kim gaarthuis, welke studie ze gaat doen ben ik ff kwijt, maar de opleiding is voor het laatste jaar in wageningen en verhuist dan naar nijmegen. waar ik volgend jaar ga studeren
Akira
zo een feestje 10 minuutjes van mijn huis....hehe ik denk dat ik wel ff langs kom wippen na eerst in heiko's te zijn geweest :D:D misschien dat M5 ook wel meegaat
!_PeTrUs_!
Ik kom ook maar dan (verplicht gesteld door iemand heel bijzonder)

Kijke of de meeste irl ook zo gebekt zijn.
Miss Proximus
gebekt of getongd

:D
Donna
hm:)
ahp2002
hmm heb ook nog in ede gewoond.
blij dat ik er weg ben.. :D
the groove is na mijn tijd, ik moest altijd naar die klote petticoat omdat ze dan altijd van 2.30 tot 3.00 nog een beetje trance draaiden.

wat een leven toen... :whip:

maar wel goed intiatief, ik zit nog in italië te dansen op gigi dagostino denk ik hehe, dus zal er niet zijn
T.H.C.
ah beter dit...,ik ga hier ook wel naartoe! ben heel benieuwd naar de draaikunsten van eye-riz, en van sommige anderen weet ik al zeker dat ik me ga vermaken, leuk!

!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by T.H.C.
ah beter dit...,ik ga hier ook wel naartoe! ben heel benieuwd naar de draaikunsten van eye-riz, en van sommige anderen weet ik al zeker dat ik me ga vermaken, leuk!


Ben je al weer terug of lig je nog met je luie reet op het Griekse strand?
Optimus
jongens jongens PM asjeblieft:D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement