|
Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
mmm ik kom zeker.. maar ik kan denk ik geen mensen mee regelen :(
maar uuh ik neem dus de trein naar ede/wageningen en daar naast het station moest het toch wezen?...
ps.. nog meer mensen die op de trein moeten wachten? of kan ik met iemand meerijden? |
|
|
| Optimus |
nou nou, pas één mailtje gehad...:rolleyes:
jongens, als jullie komen, mail t ff naar [email protected][/email] en [email][email protected] dan weten wij dat ook en weten wij wie en hoeveel TA wij kunnen verwachten. |
|
|
| jploveparade |
Ehm wat kunnen we verwachten?
Kazige techno of lekker stampende Duitse hardtrance a la Scot Project?
Indien het laatste: count me in :D |
|
|
| Dj Alpha |
| t komt allemaal goed;) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Prog mensen gelijk om 22:00 voor de deur aub :) | Mocht Street Parade voor mij niet doorgaan dan zal ik er alles aan doen om dan voor de deur te staan :) Lijkt me echt een heel leuk feestje.. |
|
|
| Antiphus |
Yeah heb er veel zin in!!!
Worden de sets trouwens ook opgenomen op md of cdr? |
|
|
| Optimus |
| Tim heeft wel een MD geloof ik... :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Antiphus
Yeah heb er veel zin in!!!
Worden de sets trouwens ook opgenomen op md of cdr? |
Ze moeten wel gereld worden ja!
En wij komen maar met een mannetje of 5 a 6 denk ik... |
|
|
| Miss Proximus |
Hoeveel zijn dat er in totaal? 40 man ofzo? :nervous:
ik heb nog geen idee met hoeveel wij komen...de meeste hebben geloof ik al andere dingen....heel misschien komen we met de auto |
|
|
| TimeportE |
| was de timetable! :D |
|
|
| TranceFool |
| Ik ga ook proberen wat mensen te strikken :) |
|
|
|
|