return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party (pg. 2)
View this Thread in Original format
Remy D
Ehmm mag je daar ook pillen gebruiken. Want ik wil dan misschien mijn eerste pilletje gaan nemen. Want normaal ga ik alleen naar kroegen. Ohja ik ben trouwens nieuw hier. Mag ik dan wel al op zo'n ta feest komen?? Verder heb ik ook wel eens mensen op een feest met een TA shirt gezien. Dat zag er echt heel vet uit. Maar zo'n shirt krijg je zeker niet zomaar. Dan moet je zeker hier een soort of leider ofzo zijn.

Naja iedergeval hoop ik hier een leuke tijd te hebben. :)
Optimus
quote:
Originally posted by Remy D
Ehmm mag je daar ook pillen gebruiken. Want ik wil dan misschien mijn eerste pilletje gaan nemen. Want normaal ga ik alleen naar kroegen. Ohja ik ben trouwens nieuw hier. Mag ik dan wel al op zo'n ta feest komen?? Verder heb ik ook wel eens mensen op een feest met een TA shirt gezien. Dat zag er echt heel vet uit. Maar zo'n shirt krijg je zeker niet zomaar. Dan moet je zeker hier een soort of leider ofzo zijn.

Naja iedergeval hoop ik hier een leuke tijd te hebben. :)



nee man, pillen zijn slecht!


ghehehe:D:D:D
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by TranceFool
9 augustus das een mooie datum....:)

Maaruh wrom laten we niet wat meer mensen draaien zodat het ook wat later is afgelopen???



misschien dat die discotheek daar geen vergunning voor heeft ?
TranceFool
quote:
Originally posted by DJ_Siesta



misschien dat die discotheek daar geen vergunning voor heeft ?

oww wissik niet......wist ook niet hoe dit allemaal ineens is geregeld, das logisch dan :)
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by TranceFool

oww wissik niet......wist ook niet hoe dit allemaal ineens is geregeld, das logisch dan :)


ik weetet ook niet 100 %, maar tenminste dat denk ik :)

GreetZ
New Wave
Effe voor de duidelijkheid!:


De leeftijd is geen probleem, als je toch twijfeld en je ziet er uit als een kind van 13 dan stuur je maar effe je pic naar mij....dan zetten we die op de zwarte lijst ;)

Over de tijden en dj's.......het is dus gewoon een discotheek in het centrum van Ede, practisch naast de disco is een NS station (ede-centrum), de tijden zijn dus gewoon normaal.

Het wordt een open feest..waarom? omdat we denk ik niet de hele meut vol hebben, en dat willen we dus wel.
Dus als tip geef ik om vroeg te komen, der kunnen er maar 500 in.
Oja, lijk tme logisch dat je vroeg komt..omdat je natuurlijk alle 4 de DJ's wilt zien.....anders ben je geen Die-hard TA'er ;)

Ik ga binnenkort een andere flyer maken, of is hij wel okee? geef je mening.........daarna zullen we hem laten drukken en gaan we de straat op.

Natuurlijk komen er vragen of TA'ers misschien korting kunnen krijgen.
Dit is een lastige kwestie....als iemand maar effe weet dat je korting kan scoren is een accountje op TA.com zo gemaakt."ja meneer ik heb ook een accountje op TA, paas mij die korting maar"
NIETDUS, ik moet dit nog even met Alpha overleggen......wordt dus vervolgt

alle vragen zijn welkom.
Optimus
ik vind het wel logisch dat je gen korting krijgt, ik ben al blij zat dat zoiets wordt georganiseerd voor ons:)

En dan kan je eindelijk de TA dj's zien:D

Je mag ook de entree met een eurootje verhogen hoor ghehehe:D:D:D

Mogen wij ook reclame maken voor deze party? Spammen op andere sites/forums etc.
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus

Mogen wij ook reclame maken voor deze party? Spammen op andere sites/forums etc.


Nee doe maar niet, alleen als het 100% rond is.
Hou deze datum in je agenda vrij!!!!!!!
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave


Nee doe maar niet, alleen als het 100% rond is.


doe ik:)
ik kom zeker weten:)
DJ Bazz
ik zal er zeker proberen te zijn, maar alleen wordt het wel een probleem met het vervoer. (DJ Bazz kijkt de andere noorderlingen aan)
misschien dat ik in ede kan slapen, heb daar een hele vage kennis wonen (de vriend van een nichtje van mij), maar dat wordt moeilijk, eerst maar es afwachten wie er nog meer gaan vanuit het noorden

had trouwens wel een idee dat er iets aan de gang was met een feestje te organiseren, voor mijn gevoel moest dit ook best mogelijk zijn. ik wilde het zelf ook al een tijdje terug proberen, maar het probleem was toen dat de afstand veelste groot was.

enneh als je trouwens nog iets nodig hebt, van vette geluids- of audioapparatuur, visuals (misschien opnames maken??) tot je flyerdesign aan toe, of wat anders dan ook, geef mij maar een gil, ik heb connesties zat, die dit soort zaken wel vaker regelen.

edit:
bedenk me net dat ik Dj astrid nog kan regelen, laatst had ik nog contact met het boekingsbureau, ze was nu op vakantie, en ze gaat waarschijnlijk ook gewoon komen, dus als je nog plaats kan maken in de line-up en 121 euro aan mij geeft, dan staat astrid wat mij betreft op het feest. dus zeg het maar

(damn je had dit gewoon eerder bekend moeten maken dat je er mee bezig was, iig aan mij, had misschien nog wat voor je kunnen doen)

New Wave
We blijven bij het TA concept, dat staat vast.
Over design, we houden het in onze eigen hand. das het leukst.
Dat maakt het compleet.
DJ Bazz
quote:
Originally posted by New Wave
We blijven bij het TA concept, dat staat vast.
Over design, we houden het in onze eigen hand. das het leukst.
Dat maakt het compleet.


ok is goed,
ff over het logo, misschien een idee om het TAlogo (mannetje met gebogen hoofd) te gebruiken?

verder succes met organiseren
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement