|
Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| Zoals het er nu naar uitziet kom ik met de auto, als er dus mensen op de terugweg naar het station in apeldoorn willen gaan dan moet je me ff een pm sturen. |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by AlFerox
ik ben heel erg eng..
dus pas maar op!! :disbelief ;) :D |
HOEI!!!!!! :D :D :D |
|
|
| JunKX |
| Hmm, gezellig feessie. Kan vast wel met DJ Siesta meerijden. Kan ik me lelijke kop eindelijk bij die van jullie voegen :D. |
|
|
| Optimus |
| komt DJ Iwan dan ook?:D:D:D |
|
|
| Kamaya |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
onzeker
Kamaya (nix meer van gehoord) |
Ik kom dus hoogstwaarschijnlijk wel, samen met een hele goeie vriend van me.
Mochten de plannen nog wijzigen dan laat ik het weten!
De groeten. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
ben drbij nerd!:p
wel forum lezen, ik skip FFWD en ben zaterdag gewoon erbij:) |
Ik skip FFWD ook ja. Moet alleen nog ff kijken of ik dan nog naar Nexus toega... ivm geld & met studeren (heb laatste tentamen..ing hertentamen...laatste niet gehaald).
Want dan ben ik nl. en zaterdag kapot, en zondag, kan ik maandag pas weer studeren. Ligt er dus aan hoeveel ik morgen en vrijdag doe.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| eieregooie |
| We komen iig met ze 3en... als Spinnin' Jack nog mee gaat met ze 4en... |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Access zit tegen die tijd met z'n luie ass in Egypte beetje weg te fikken bij 45 graden op de Nijl, dus die zal er nie bij zijn...
|
Waar denk je dat ik liever zit ???
In dat stoffige Egypte of op 'n vette pagty ???
Geen moeilijk keuze ...
Dus als ik ff mag:
:mad: :confused: :( :sadgreen: :whip:
:confused: :( :sadgreen: :whip: :mad:
:( :sadgreen: :whip: :mad: :confused:
:sadgreen: :whip: :mad: :confused: :(
:whip: :mad: :confused: :( :sadgreen:
Zow .. dat lucht op ... :p |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Access
Waar denk je dat ik liever zit ???
In dat stoffige Egypte of op 'n vette pagty ???
Geen moeilijk keuze ...
Dus als ik ff mag:
:mad: :confused: :( :sadgreen: :whip:
:confused: :( :sadgreen: :whip: :mad:
:( :sadgreen: :whip: :mad: :confused:
:sadgreen: :whip: :mad: :confused: :(
:whip: :mad: :confused: :( :sadgreen:
Zow .. dat lucht op ... :p |
Nou, waar zit je liever ?? |
|
|
| Optimus |
| ja, wil ik ook es weten:D:D:D |
|
|
| Optimus |
eiegeregooie & co top dat jullie komen:)
Jullie zin toch een b-tje nieuw op t forum en hebben nix met Eye of BeLLiE en de rets van de dj's en toch nemen jullie de moeite om 2 uur in de trein te zitten!:)
TOP! |
|
|
| eieregooie |
Hehehe... es kijken of ze er er wat van kunnen... :p En zo niet, dan neem ik ut wel ff over...
Maar van wat ik zo heb mee gekregen hier op ut forum zal dat niet nodig zijn :D
Kheb er zin in!
GrtZ!
[EDIT]Groeten van Zip... En optimus... Zip zegt dat je duurder geworden bent... ;)[/EDIT] |
|
|
|
|