|
Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Tering het wordt toch geen GAY-party he :p
Zie alleen maar mannen op die lijst staan bijna.Op een paar na dan.
Ik wil niet alleen maar tegen hoofden zoals die van bijv. New Wave aankijken als ik aan het draaien ben :D.
GREETZ!! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Bellie
Tering het wordt toch geen GAY-party he :p
Zie alleen maar mannen op die lijst staan bijna.Op een paar na dan.
Ik wil niet alleen maar tegen hoofden zoals die van bijv. New Wave aankijken als ik aan het draaien ben :D.
GREETZ!! |
Jij hoeft alleen maar naar mijn lieve zachte roze billetjes onder de dj booth te kijken :D |
|
|
| Optimus |
hehehe, BeLLiE mak je maar geen zorgen, we zorgen er wel voor dat er jonge lekkere gewillige meisjes uit Ede vooraan staan als jij draait:D:D:D
Ik en Tim hebben al de vrouwen gekeurd in de omgeving (Barneveld stinkt en er lopen alleen lelijke mokkels rond, blegh!)
:D |
|
|
| Bellie |
Heheh ok is goed.Ik denk ik meld het gewoon maar effe.Je weet maar nooit he.:)
Ennuh NeW Wave..Je kan een goeie punter krijgen op die babybilletjes van je.:p
GREETZ!! |
|
|
| SnuggLe |
Maareh..is er nog hulp nodig van tevoren? Want dan kom ik even wat eerder ofzo.
Welke mensen komen er verder uit de richting Enschede (dus dat is via Arnhem)? Kan ik nog met iemand meerijden ofzo (Petrus: hint hint :p)
Enneh..foto's maken met mijn digi-cam mag wel ofnie? Krijg ik dan een perskaart? :)
Ook niet onbelangrijk: wat kosten de muntjes op de avond?
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by TranceFool
ik kan er helaas niet bij zijn kutzooi, kan geen vrij krijgen van mn werk, zaterdag 6 uur al beginnen, helaas |
AH NEE MAN!!!
mensen, nou niet gaan afhaken he... wordt er es wat georganiseerd, krijg je zulk gezeur weer... dakanie natuurlijk
het aantal valt me trouwes sowieso tegen :mad: ... de qontactmeeting trok meer mensen en dit wordt (voor een belangrijk deel) voor ons georganiseerd en dan haken er toch nog zoveel af... jammer :( |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
AH NEE MAN!!!
mensen, nou niet gaan afhaken he... wordt er es wat georganiseerd, krijg je zulk gezeur weer... dakanie natuurlijk
het aantal valt me trouwes sowieso tegen :mad: ... de qontactmeeting trok meer mensen en dit wordt (voor een belangrijk deel) voor ons georganiseerd en dan haken er toch nog zoveel af... jammer :( |
vind ik dus ook... Tim, magrec en alpha en ik werken keihard eraan ( ik en Tim heb al 3x anderhalf uur in de trein gezeten flyers etc.) en we krijgen amper reactie op dit... Josta komt ook 2 uur lang in de trein zitten hiernaartoe, SIesta is ook lang onderweg, zelfs Jukx komt als t goed is |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Bellie
Heheh ok is goed.Ik denk ik meld het gewoon maar effe.Je weet maar nooit he.:)
Ennuh NeW Wave..Je kan een goeie punter krijgen op die babybilletjes van je.:p
GREETZ!! |
Je mag der ook over aaien hoor :D
mensen SITE IS ONLINE!!! WWW.TA-ADDICTION.TK
hij is no gniet helemala af..maar het meeste doet het.....als geocities effe mee werkt tenminste..........tis standaard sitje, in 2 dagen gefixt dus niet mekkerenen
bamos :-) |
|
|
| Optimus |
| 2 dagen??? 2 uur bedoel je whehehe. Maar hij zit goed inmekaar Tim. Zaterdag zal ik je maar weer es lekker verwennen in de bosjes op Dnace Valley ghehehe:D |
|
|
| franzelare |
he snuggle waarom ga je niet met de trein?
ik zag dat skabber misschien ook ging, dan kunnen we met een hel groep vanuit enschede die kant uit gaan! lijkt me fijn :)
ik ga in iedergeval niet met de auto want ik ga de volgende dag door naar FFWD dus dan ga ik lekker met de trein want terug reiden zaterdag avond of zondag morgen trek ik dan echt niet :p
2 optimus: keep up tha good work !! |
|
|
| aphex |
| ik kom ook wel :) in me uppie :/ |
|
|
| Remy D |
| Al zou ik maar 3 minuten hoeven lopen dan zou ik nog niet gaan. Ik laat me nog eerder verkrachten door 60 turken dan dat ik 1 stap zet in die nerdenzooi. :p |
|
|
|
|