|
Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
OPROEP AAN ALLE TA'ERS
Als je komt, stuur even een mailtje met je naam en hoevele mensen je komt, naar [email protected]
Ik wil ook graag aan jullie vragen of jullie misschien zo veel mogelijk mensen mee kunnen nemen.
Addiction Crew!! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
OPROEP AAN ALLE TA'ERS
Als je komt, stuur even een mailtje met je naam en hoevele mensen je komt, naar [email protected]
Ik wil ook graag aan jullie vragen of jullie misschien zo veel mogelijk mensen mee kunnen nemen.
Addiction Crew!! |
ik ga nog wel ff wat mensen proberen te ronselen :p |
|
|
| raoel |
Ik twijfel nog steeds of ik ga.
Voor mij is het een dikke 120 km rijden volgens de routeplanner.
De dag erna moet ik eigenlijk werken en misschien gai k ook nog eens naar Blankenberge op vakantie voor een paar dagen.
Waarschijnlijk ga ik dus niet, maar ik zou het wel eg leuk vinden.
Doubt |
|
|
| Optimus |
mail ook maar naar [email protected]:D:D:D
kan ik de administratie bijhouden:) |
|
|
| Miss Proximus |
| Prog mensen gelijk om 22:00 voor de deur aub :) |
|
|
| Cosmic Guy |
Ik zal er niet zijn in ieder geval.
Enne, is er 1 zaal of meerdere? Anders krijgen we ruzie tussen de techno-gangers en de hardstylers......
Misschien een idee om een meeting te houden ook?:stongue: |
|
|
| Optimus |
| jongens, we zijn al zo lang bezig om een TA party te houden, nu niet gaan mieten met domme smoesjes, gewoon komen!!!:whip: :eyes: :wtf: |
|
|
| magrec |
| Ja mensen wel komen!!!!!!!!!!!! |
|
|
| New Wave |
| tering...organiseer je een feest speciaal voor TA'ers.....komop dan mensen, we infesteren niet voor niets veel knaken!!!! |
|
|
| Cosmic Guy |
| Ik was waarschijnlijk wel gekomen, ware het niet dat ik dan in Istrie zit........ Maar ik vind het een goed plan, misschien ook een keertje in de herfst ofzo als iedereen kan? Ik gooi maar een balletje op. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Ik was waarschijnlijk wel gekomen, ware het niet dat ik dan in Istrie zit........ Maar ik vind het een goed plan, misschien ook een keertje in de herfst ofzo als iedereen kan? Ik gooi maar een balletje op. |
ik had t niet over jou hoor, maar gewoon over alle TA's;) |
|
|
| Smirnoff |
Ik kom .......
Maar is er ook een kleine routebeschrijving van ofzo ??żż
En is het te doen met een trein ofzo ??
Anders moet ik met de auto, en ik heet niet voor niets SMIRNOFF !!:gsmile: :gsmile: |
|
|
|
|