return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party (pg. 11)
View this Thread in Original format
New Wave
OPROEP AAN ALLE TA'ERS

Als je komt, stuur even een mailtje met je naam en hoevele mensen je komt, naar [email protected]

Ik wil ook graag aan jullie vragen of jullie misschien zo veel mogelijk mensen mee kunnen nemen.

Addiction Crew!!
magrec
quote:
Originally posted by New Wave
OPROEP AAN ALLE TA'ERS

Als je komt, stuur even een mailtje met je naam en hoevele mensen je komt, naar [email protected]

Ik wil ook graag aan jullie vragen of jullie misschien zo veel mogelijk mensen mee kunnen nemen.

Addiction Crew!!

ik ga nog wel ff wat mensen proberen te ronselen :p
raoel
Ik twijfel nog steeds of ik ga.
Voor mij is het een dikke 120 km rijden volgens de routeplanner.

De dag erna moet ik eigenlijk werken en misschien gai k ook nog eens naar Blankenberge op vakantie voor een paar dagen.
Waarschijnlijk ga ik dus niet, maar ik zou het wel eg leuk vinden.

Doubt
Optimus
mail ook maar naar [email protected]:D:D:D

kan ik de administratie bijhouden:)
Miss Proximus
Prog mensen gelijk om 22:00 voor de deur aub :)
Cosmic Guy
Ik zal er niet zijn in ieder geval.

Enne, is er 1 zaal of meerdere? Anders krijgen we ruzie tussen de techno-gangers en de hardstylers......

Misschien een idee om een meeting te houden ook?:stongue:
Optimus
jongens, we zijn al zo lang bezig om een TA party te houden, nu niet gaan mieten met domme smoesjes, gewoon komen!!!:whip: :eyes: :wtf:
magrec
Ja mensen wel komen!!!!!!!!!!!!
New Wave
tering...organiseer je een feest speciaal voor TA'ers.....komop dan mensen, we infesteren niet voor niets veel knaken!!!!
Cosmic Guy
Ik was waarschijnlijk wel gekomen, ware het niet dat ik dan in Istrie zit........ Maar ik vind het een goed plan, misschien ook een keertje in de herfst ofzo als iedereen kan? Ik gooi maar een balletje op.

Optimus
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Ik was waarschijnlijk wel gekomen, ware het niet dat ik dan in Istrie zit........ Maar ik vind het een goed plan, misschien ook een keertje in de herfst ofzo als iedereen kan? Ik gooi maar een balletje op.

ik had t niet over jou hoor, maar gewoon over alle TA's;)
Smirnoff
Ik kom .......

Maar is er ook een kleine routebeschrijving van ofzo ??żż
En is het te doen met een trein ofzo ??
Anders moet ik met de auto, en ik heet niet voor niets SMIRNOFF !!:gsmile: :gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement