|
Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
he snuggle waarom ga je niet met de trein?
ik zag dat skabber misschien ook ging, dan kunnen we met een hel groep vanuit enschede die kant uit gaan! lijkt me fijn :)
ik ga in iedergeval niet met de auto want ik ga de volgende dag door naar FFWD dus dan ga ik lekker met de trein want terug reiden zaterdag avond of zondag morgen trek ik dan echt niet :p
2 optimus: keep up tha good work !! |
Jah oke, ook een optie...maybe kom ik wel met de trein dan.
Maareh... New_Wave: Ik kan die site ook wel hosten anders via utwente. Dan heb je in ieder geval niet van die reclame er steeds bijzitten. Stuur ff een berichtje ofzo..
Btw, is deze thread al gepost in andere forums hier op Tranceaddict? Want dan komen er maybe TA'ers uit het buitenland die toch al in NL zijn.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| kolkiewolkie |
hey new wave... misschien handig om er ook een route vanaf de snelweg neer te zetten... ik weet inmiddels wel redelijk hoe dat ede in mekaar steekt, maar als je voor het eerst er komt is het echt een KUTSTAD om door te rijden.. ik spreek uit ervaring :whip:
ALS ik trouwes door ga naar de ffwd (wat me eigenlijk best wel cool lijkt, dan houdt dat in dat ik gewoon ergens een tentje neerpleur, en dan ff een uur of wat plat ga (hoelaat begint die meuk in r'dam eigenlijk :conf: ) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by aphex
ik kom ook wel :) in me uppie :/ |
kunnen we vanaf zwolle optreinen :D
eerste trein terug gaat 7 uur ofzo :( |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
ALS ik trouwes door ga naar de ffwd (wat me eigenlijk best wel cool lijkt, dan houdt dat in dat ik gewoon ergens een tentje neerpleur, en dan ff een uur of wat plat ga (hoelaat begint die meuk in r'dam eigenlijk :conf: ) |
Sjeez, sukkel, dan ga je toch niet met een tent sjouwen??? Je valt toch gewoon ergens neer! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
AH NEE MAN!!!
mensen, nou niet gaan afhaken he... wordt er es wat georganiseerd, krijg je zulk gezeur weer... dakanie natuurlijk
het aantal valt me trouwes sowieso tegen :mad: ... de qontactmeeting trok meer mensen en dit wordt (voor een belangrijk deel) voor ons georganiseerd en dan haken er toch nog zoveel af... jammer :( |
ja dan ken je wel zo blij gaan lopen doen, maar alsik nie kan dan kannik niet he, er is teveel werk en kan dus geen vrij krijgen, ik had er bij willen zijn |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Sjeez, sukkel, dan ga je toch niet met een tent sjouwen??? Je valt toch gewoon ergens neer! |
kijk, dat jij geilt op een stijve rug wil nie zeggen dat iedereen dat zo heb...
ALS ik ga, dan ga ik met de auto, en dat houdt in dat ondergetekende ook weer terug mag karren zaterdagnacht, en dan wil ie wel een beetje flex zijn :) en nie inslapen achter het stuur enzo... eigenlijk spreekt het me ook wel aan om NA addiction en NA de ffwd nog ergens door te trekken.. kben dan toch in de buurt :D :D :disbelief .. de eau ofzow... of de q-base.. maar d'r is nog nix zeker.. hangt er ook vanaf wie meewil naar addiction.. hoe meer er meegaan, hoe kleiner de kans dat ik doorga |
|
|
| TimeportE |
| ik zal eens een thread in het cill-out forum plaatsen, bv webmeister zei namelijk eerder in de dc hub dat hij wel eventuele intresse zou hebben om langs te komen! :) |
|
|
| New Wave |
Jongens jongens, ik ben nog niet klaar met de site...zit nu op me werk..ik heb niet zoals jullie 7 weken vakantie.....
Vanavond zal ik de rest doen........
Optimus, geen 2 uur...2 dagen nerd....
Snug, ik heb zelf ook space..maar omdat het nu effe snel gedaan moest worden heb ik het eff in geocities gedaan....als ik het wat rustiger heb dan zal ik hem omzetten zonder al die reclame.
Vanavond zal ik ook de route via de route-planner opvragen......
Du sgeen nood......het komt allemaal wel goed.....hoop ik..
mzzl |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
kijk, dat jij geilt op een stijve rug wil nie zeggen dat iedereen dat zo heb...
ALS ik ga, dan ga ik met de auto, en dat houdt in dat ondergetekende ook weer terug mag karren zaterdagnacht, en dan wil ie wel een beetje flex zijn :) en nie inslapen achter het stuur enzo... eigenlijk spreekt het me ook wel aan om NA addiction en NA de ffwd nog ergens door te trekken.. kben dan toch in de buurt :D :D :disbelief .. de eau ofzow... of de q-base.. maar d'r is nog nix zeker.. hangt er ook vanaf wie meewil naar addiction.. hoe meer er meegaan, hoe kleiner de kans dat ik doorga |
Allemaal als als als...as usual :) |
|
|
| New Wave |
| al dat ge-als......wees concreet, zet het in je agenda en kom de 9de of stop met die klote beloftes...zo, me has spoken..:p |
|
|
| kolkiewolkie |
al mijn ge-als slaat op de dag erna, dus maar je geen zorgen tim :)
ik ben alleen te lame om je een meel te sturen, plus dat ik verder nog nix kan zeggen met wie en hoeveel ik kom..
dat alsen is idd een tik van me... ik hou me graag vrij van beloftes die ik nie nakom enzo, plus dat het me flex houd :)
.. ik heb er eigenlijk een hekel aan alles weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeken van te voren vastgelegd te hebben.. xie wel hoe het balletje loopt en waar ik zin in heb.. dat gestress op het einde is heerlijk man :tongue2 |
|
|
| Optimus |
| je had anders wel mooi Qliamx en TE 2 mnd van te voren gepland;) |
|
|
|
|