return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 
[31.07.-02.08.2009] Nature One // Raketenbasis Pydna // Kastellaun (pg. 19)
View this Thread in Original format
Ecnelis
quote:
Originally posted by skyline34
Maybe we going on saturday to Nature One but we not sure. Can we buy the Tix on the door or is that sold out till saturday?


Yes, you can! ;)

From official Nature One Website:

"Abendkasse:
Es wird noch Tickets an den Abendkassen geben. "
skyline34
quote:
Originally posted by Iniii
i'm sure you can buy tickets at the door - but have never tested it cos i used to love the fridays' line ups ;)


My ex say the same but i like both days from lineup. And if we going then we´re more in the Thunderdome floor. We are dutch we like it hard. hihihihi. Give it a TA camp?
Iniii
freufreufreufreufreufreufreufreu :D :D :D

@sky: theres always a gta camp... ;)
skyline34
always a gta camp? ok maybe i found you all. and if we not going then i wish you all a very beautyfull and funny weekend. Have a nice Time there.:) :) :) :) :) :)
Frank-HH
quote:
Originally posted by Iniii
freufreufreufreufreufreufreufreu :D :D :D


freue dich mal lieber auf mörderstau!:p :toothless :happy2: :haha: ;) :D :clown: :disbelief :eyespop: :tongue3 :tongue2 :toocool:
JeSsY0182
quote:
Originally posted by Iniii
freufreufreufreufreufreufreufreu :D :D :D

@sky: theres always a gta camp... ;)


not always...

some years there were 2 or 3 different camps ;)
Sir. Lunchalot
Jetzt schonmal viel Spass euch allen! :)
Iniii
quote:
Originally posted by Frank-HH
freue dich mal lieber auf mörderstau!:p :toothless :happy2: :haha: ;) :D :clown: :disbelief :eyespop: :tongue3 :tongue2 :toocool:


:whip: :whip: :whip:

:toothless

@zahlenjess: youre right. and thats including that theres always _any_ gta camp :D :D :D
Overseas
quote:
Originally posted by Frank-HH
Die letzte Nature kommt mir übrigens vor, als wäre es gestern gewesen!

Wie die zeit vergeht!! Krass...:eyes:

geht mir genauso, diesmal besonders schlimm.


Bei der Gelegenheit mal *zu Wort meld* ;)

Hatte null Zeit hier reinzuschauen, aber wollt nur mal eben loswerden, daß ich auch da bin Fr+Sa., mit Greg. :D

Treffpunkt im CC ist eh klar ;)
Iniii
quote:
Originally posted by Overseas
... aber wollt nur mal eben loswerden, daß ich auch da bin Fr+Sa., mit Greg. :D


klasse :)

schlauf
quote:
Originally posted by Sir. Lunchalot
Jetzt schonmal viel Spass euch allen! :)


Dankeschön :)

Du fehlst zu oft in letzter Zeit -- plan halt für nächstes Jahr deine Anwesenheit in good ol' Germany und damit dein Mitkommen auf Nature am besten jetzt schonmal fest ein ;)
Iniii
kommt eigentlich der flo???

flooohhoooooooooooooooooooooooooooooooooooo :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement