|
[11.09.2010] WE ARE ONE mit Paul van Dyk @ O2-World, Berlin (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| doubleA |
Sorry for writing English-- hopefully someone can help though.
I will be coming to the o2 World Event in Berlin, and purchased a Premium Ticket in section 101. From what I can understand in this thread so far, the Premium Ticket will not grant access to the dance floor... Is that correct?
If so, would it make sense to purchase a ticket specifically for the dance floor? I know it's more money, but it's not often I get to see Paul van Dyk in Berlin!
Thank you!
--Adam |
|
|
| Cosmique |
| quote: | Originally posted by doubleA
Sorry for writing English-- hopefully someone can help though.
I will be coming to the o2 World Event in Berlin, and purchased a Premium Ticket in section 101. From what I can understand in this thread so far, the Premium Ticket will not grant access to the dance floor... Is that correct?
|
yes
| quote: | Originally posted by doubleA
If so, would it make sense to purchase a ticket specifically for the dance floor? |
if you wanna dance THERE as well - yes |
|
|
| mar she |
tickets sind da:
http://twitpic.com/1zbtfm
kann losgehen! :toothless
rollcall?:whip: |
|
|
| Chris_Sunset |
| quote: | Originally posted by MGZR160
Hier die TL von der heutigen Live-ASOT!
22. Dustin Zahn - Stranger To Stability (Len Faki Podium Mix)
|
WOW... Armin spielt jetzt endlich diese geile Scheibe, die Carl Cox schon vor einem Jahr gespielt hat ;)
*rennt weg*.... Jetzt bekomm ich sicher Haue von den Armin-Fans.. |
|
|
| MGZR160 |
| Diese geniale Scheibe wurde von zb Sander van Doorn und auch Tiesto im Sommer 2009 bereits gespielt. |
|
|
| yeti2306 |
| quote: | Originally posted by MGZR160
Diese geniale Scheibe wurde von ... Tiesto im Sommer 2009 bereits gespielt. |
Na logisch. Darauf hätte ich wetten können.:D |
|
|
| Frank-HH |
| quote: | Originally posted by MGZR160
Diese geniale Scheibe wurde von zb Sander van Doorn und auch Tiesto im Sommer 2009 bereits gespielt. |
:rolleyes: |
|
|
| DJOverdose |
| quote: | Originally posted by MGZR160
Diese geniale Scheibe wurde von zb Sander van Doorn und auch Tiesto im Sommer 2009 bereits gespielt. |
Und ich hab sie schon im Frühjar 2009 gespielt! :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Frank-HH |
| quote: | Originally posted by DJOverdose
Und ich hab sie schon im Frühjar 2009 gespielt! :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
du bist ja besser als Tiesto!!! :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
:happy2: |
|
|
| Nik Novo |
| Chuck Norris hat den Track sogar schon vor 15 Jahren gespielt! |
|
|
| MGZR160 |
| Ein DJ muss eben wissen, was für ein Track es bringt. Trackauswahl ist das Wichtigste überhaupt. Stranger To Stability ist ein solcher Track mit Sicherheit. |
|
|
| dedicated2008 ™ |
| ähm...ja...back to the topic würd ich mal sagen!? :D |
|
|
|
|