|
[22, 23 & 24/07/2011] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dag vakantiegeld :p |
aah maar ik ga als guest he, kmoet enkel nog een wereldhit producen. maar hoe moeilijk kan het zijn? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
Dancevalley, Tomorrowland, Extrema Outdoor NL, Extrema Outdoor Belgium en Rock Werchter voor mij. OLE :crazy: |
Dancevalley zie ik ook zitten eigenlijk; staan een aantal leuke namen op de line-up
Extrema Outdoor is niet ver van hier dus is ook een mogelijkheid, maar daar zal het nog van de line-up afhangen :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Config
Ik ga altijd :)
|
... 1 dag
Tijd om weer te mijmeren over de eerste twee edities :cool: |
|
|
| TOR |
Geplukt van de website:
| quote: | Bij TranceAddict.com vierden ze hun 10de verjaardag met een eigen stage op Tomorrowland en wij zijn zeer blij om hen opnieuw te verwelkomen! Ook zal er weer plaats zijn voor talent want TA zal opnieuw een dj contest organiseren - meer details daarover in mei!
Ferry Corsten
Aly & Fila
Simon Patterson
TiDY
Sied Van Riel
Arnej
Orjan Nielsen
Fred Baker |
Blij dat ik een ticket voor de vrijdag heb kunnen bemachtigen, de line-up wordt met de dag interessanter! Benieuwd naar de resterende namen, en dan in het bijzonder die van de GU tent :cool:
Wie doet mee aan de DJ contest? |
|
|
| Real |
| Sweet. :) Ik zal alweer een poging wagen. |
|
|
| BZRK |
| Arnej & Sied, hoorah :) Nu de zondag nog |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by TOR
Geplukt van de website:
Blij dat ik een ticket voor de vrijdag heb kunnen bemachtigen, de line-up wordt met de dag interessanter! Benieuwd naar de resterende namen, en dan in het bijzonder die van de GU tent :cool:
Wie doet mee aan de DJ contest? |
Twee schrijffouten op een line up van 8 namen, ni slecht he |
|
|
| Config |
| Ze zouden beter enkel belgische dj's laten deelnemen aan die contest. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by christina
Twee schrijffouten op een line up van 8 namen, ni slecht he |
oh 't is aangepast :( |
|
|
| Tom_D |
| Wel jammer dat er voor zondag blijkbaar (nog?) geen trance voorzien is, maar mij hoor je eigelijk niet klagen, de WE LOVE stage, Kne'Deep en Café d'anvers zien er echt lekker uit ^^ |
|
|
| Config |
| waar blijft de La Rocca stage, want ik blijf toch nog een beetje op mijn honger zitten :) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Config
waar blijft de La Rocca stage, want ik blijf toch nog een beetje op mijn honger zitten :) |
= we love (op zondag) |
|
|
|
|