return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
[22, 23 & 24/07/2011] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 4)
View this Thread in Original format
christina
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
wat heeft die na zijn laatste album "Twice In A Blue Moon" nog uitgespookt?

totaal niets meer van gehoord (maar dat kan ook aan mijzelf liggen :p)


faithless remix en nog wat andere (diene spaanse bv.)
once upon a night volume 2
elke week corsten's countdown van 20 tot 21u
...

:)
MikeVee
quote:
2010 is set to be one of Ferry Corsten's busiest years yet


Ze moeten bij ID&T België toch eens leren van alles eerst eens te lezen ipv copy/paste van promopraatjes te doen. Is elk jaar hetzelfde. :o
Config
quote:
Originally posted by MikeVee
Ze moeten bij ID&T België toch eens leren van alles eerst eens te lezen ipv copy/paste van promopraatjes te doen. Is elk jaar hetzelfde. :o


khad het ook gezien , haha :whip:
Config
quote:
Originally posted by christina
daar ben ik eigenlijk ni zo zeker van... zijn vrouw verwacht een baby voor deze zomer.

spijtig, armin hoort toch wel een beetje bij TL


ach, mij maak je niet wijs dat hij geen gigs doet deze zomer. Misschien minder en enkel een paar grote... Tomorrowland heeft ondertussen toch ook wel genoeg status verworven om als een groot festival gerekend te mogen worden.
christina
quote:
Originally posted by Config
ach, mij maak je niet wijs dat hij geen gigs doet deze zomer. Misschien minder en enkel een paar grote... Tomorrowland heeft ondertussen toch ook wel genoeg status verworven om als een groot festival gerekend te mogen worden.


misschien wel, maar wat als de baby uitgerekend is voor eind juli?
hij heeft voorlopig enkel "de zomer" gezegd, dus het is wel een beetje raden.
FCB_Fanatic
voor mij maakt het niet uit of Armin er bij is, normaal ga ik er niet meer naartoe. Enkel als er echt niets interessanter is op hetzelfde moment zou ik er wel eens durven langsgaan :p. En mogelijk zie ik hem één van de volgende maanden ook nog wel eens aan het werk.

Ferry wil ik wel nog eens horen, dat is al weer een tijdje geleden :)
De Geert
quote:
Originally posted by christina
misschien wel, maar wat als de baby uitgerekend is voor eind juli?
hij heeft voorlopig enkel "de zomer" gezegd, dus het is wel een beetje raden.


Hij zal zijne kleine wel nog niet meebrengen zeker? :p
Doet me denken aan die keer dat Markus zijn zoon meehad op één van de eerste edities van TL, en maar geven! :crazy:

Het ID&T-promopraatje staat trouwens vol fouten: Once Upon A Night Vol. 2 is al gereleased in september 2010. Vraag mij wel nog steeds af waar Ferry dat gehaald heeft om 2 mixcompilaties uit te brengen op een half jaar tijd...

maar wel al een mooie trance-naam dus :)
MikeVee
quote:
Hosting their own arena at Tomorrowland: Above & Beyond
door Tomorrowland op dinsdag 18 januari 2011 om 14:28

There are DJs who can rock a party, a club, a festival. And there are acts that can write songs that will bring out the goose bumps in you. But there’s only one group that can do both: Above & Beyond. Currently fourth in the DJ Magazine annual poll – the highest-placed Brits – in the last year alone, they have sound-tracked the unveiling of a new space-ship, performed an acoustic show in a hot air balloon, and entranced a crowd of 8,000 in Beirut with their first full live show. For the world’s most famous trance trio, there are no limits. “There’s so much going on,” says Tony McGuinness. “We’re trying to do so many things.”

From remixing Madonna (2001), to winning Essential Mix of the Year (2004) or playing to one million people on the beach in Rio de Janeiro (New Year’s Eve 2007), Above & Beyond’s career has been a constant upward curve since the trio formed in 2000. Because Above & Beyond make music, pure and simple. That music happens to be electronic. And it connects. “We’re a group,” says Tony. “And we’re trying to connect with people. When you see people singing along as passionately as they do, I guess you’re getting it right.” The key difference is this: Above & Beyond are DJs, producers – and musicians. “We like to think of ourselves as songwriters first,” says Paavo Siljamaki, who with Jono Grant makes up the trio. “The most challenging thing is to write a song that really touches the listener.”



http:// www.aboveandbeyond.nu

http://www.youtube.com/watch?v=nNRNtmc2x4I
Real
Hmm.
Kaidreas
I jizzed in my pants

diddi
:rolleyes:

Waar blijft Nikki? :toothless
Config
De Jeugd Van Tegenwoordig op Tomorrowland.


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaa
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement