|
[22, 23 & 24/07/2011] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Paul Van Dyk & Ummzet Ozcan worden nu ook genoemd. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by De Geert
bron? |
Dit stond blijkbaar op Ummet Ozcan's FB-pagina:
We heard through the Belgian grapevine Ummet Ozcan will be playing at Tomorrowland 2011 in July, alongside Paul Van Dyk! When we hear more, you will too.. [Ozcan Online] |
|
|
| Tom_D |
| Paul van Dyk zou mij enigsinds verbazen, aangezien die de laatste keer bier over zich gehad heeft van het 'mainstage' volk, en zei dat'm niet snel ging terugkomen... toen nog serieus prul over gehad :) |
|
|
| Config |
| Paul van dyk, man.. dan kunnen we allemaal nog een keer seven nations army horen op mainstage, joepie! |
|
|
| Real |
| Doet er hier niemand mee met die DJ-contest? Het zou tof zijn als een BeTa in de TA tent zou mogen draaien. |
|
|
| christina |
| maar beta's draaien helemaal geen trance :o |
|
|
| Pumaz |
| Diegene die talent hebben toch niet :p |
|
|
| FredNova |
ook niet mijn stijl...
maar toch wel zéér goed hoor: http://vi.be/ravinggeorge
de winnaar van de stubru/switch contest |
|
|
| Tom_D |
| ja is wel cava vind'k, minder 'mooi' gemixt dan ik verwacht had, maar hij jaagt er wel een behoorlijk aantal platen door. typische stubru stijl hè :) |
|
|
| FredNova |
| 18 jaar en tis een 'zij' :-) |
|
|
|
|