|
[22, 23 & 24/07/2011] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by Config
Het feit dat er een leger van blinde trancevolgelingen is, zoals christina op dit forum bv, die de evolutie nog steunt ook door te zeggen dat trance nog altijd super is, doet er natuurlijk ook niet veel goeds aan.
|
dus omdat ik nog naar trance luister en de scene een beetje volg, ben ik automatisch een blinde "trancevolgeling"? |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by djcresto
Ik vind trance vaak zo fluffy klinken tegenwoordig. Vaak eenheidsworst en veel platen die moeilijker van elkaar te onderscheiden zijn. Een goeie melodie met een vette bass erbij, dat mankeer ik vaak.
Enig voorbehoud, ik volg het allemaal minder als vroeger dus als iemand mij dj's kan aanraden die wel nog zulke muziek draaien. |
als je van techtrance houdt, Ben Gold en Simon Patterson :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by christina
als je van techtrance houdt, Ben Gold en Simon Patterson :) |
Niet echt, ik heb mij van in het begin gestoord aan platen die opgebouwd worden met een geweldig goede melodie en die bij de climax dan overschakelen op het tech gedoe. Nu soms zijn die platen ook goed maar als de melodie zo goed is gebruik hem dan ook na de climax.
Maar uiteindelijk gaat het toch weer over smaak en daar kan je eindeloos over blijven discussiėren. |
|
|
| Xilver |
| Godverdomme, wie zei hier dat die set van Laidback Luke wel ok was? Ik heb die gedownload. Eerste plaat: iets met gay male vocals, tweede plaat: ing Duck Sauce, en daardoor ing Dizzee Rascal gemixt. Echt man, what in the ... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
Godverdomme, wie zei hier dat die set van Laidback Luke wel ok was? Ik heb die gedownload. Eerste plaat: iets met gay male vocals, tweede plaat: ing Duck Sauce, en daardoor ing Dizzee Rascal gemixt. Echt man, what in the ... |
Ikke :p Maar ik had het toch vooral over het mixen van die jongen. Veel mannen op mainstage gebruiken wel vaak de hitjes om eenvoudig te kunnen scoren. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by djcresto
Niet echt, ik heb mij van in het begin gestoord aan platen die opgebouwd worden met een geweldig goede melodie en die bij de climax dan overschakelen op het tech gedoe. Nu soms zijn die platen ook goed maar als de melodie zo goed is gebruik hem dan ook na de climax.
Maar uiteindelijk gaat het toch weer over smaak en daar kan je eindeloos over blijven discussiėren. |
maar de vette bassen zijn het best bij tech trance vind ik, daarmee dat ik het voorstelde :)
anders kan ik je wel dj lange aanraden, en mike kan er nog steeds ook wel wat van als hij er zin in heeft. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by djcresto
Ikke :p Maar ik had het toch vooral over het mixen van die jongen. Veel mannen op mainstage gebruiken wel vaak de hitjes om eenvoudig te kunnen scoren. |
Ik kon die rommel echt ni langer aanhoren dan een kwartier :) |
|
|
| Push2005 |
| Op Ferry en een paar andere uitzonderingen na moet ik ook nieks meer weten wat het trancegedoe. Ik amuseer me terug meer op techno :p |
|
|
| Xilver |
| Trouwens, wa voor platte kak is die set van Markus Schulz? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
Trouwens, wa voor platte kak is die set van Markus Schulz? |
Het einde zou beter zijn. Heb nu wat van zijn andere sets afgehaald. Die van 21/07 in Space in Ibiza vind ik niet slecht. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Xilver
Trouwens, wa voor platte kak is die set van Markus Schulz? |
Schulz heeft wel een eerder aparte eigen stijl op het moment, ook niet meer zo mijn ding. Keihard soms.
De Coldharbour sound van toen en nu, wereld van verschil. |
|
|
|
|