|
[22, 23 & 24/07/2011] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Kitt
Vermoed dat er nog wel wat namen bijkomen de vrijdag .. zaterdag & zondag lijkt me al vrij vol .. tenzij er nog ASOT ofzo bij komt .. maar betwijfel het sterk :(
|
Bij de info over comfort tickets, staat vermeld dat deze ook toegang geven tot het VIP-deck bij oa de ASOT-stage.
Ofwel hebben ze gewoon de info gekopieerd van vorig jaar en vergeten het aan te passen, ofwel wil dat zeggen dat er nog een ASOT-stage komt. (mss dat deze pas wordt aangekondigd na afloop van ASOT500, net zoals ik vermoed dat de 90s-stage pas na afloop van IL90s zal worden aangekondigd) |
|
|
| Kitt |
Is mij ook opgevallen ja .. ik vrees dat nog iets van vorig jaar .. ( toen was er idd een vip deck bij ASOT)
Stond zaterdag op punt om tickets te bestellen voor de vrijdag ..maar nog efkes gewacht .... ben eigenlijk niet zo happy met 3 dagen .. dan verspreiden ze veel meer ..zodat je 3 dagen zou gaan ..( alez 2 of 3 dagen kost toch evenveel eigenlijk )
Ik hoop dat er nog een ASOT kommt maar dan liefst op vrijdag of zaterdag .. want zondag ga ik K.O zijn .. ben geen 3x7 meer lol :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
ik veronderstel dat de verkoop van tickets goed begonnen is dit weekend ?
:D |
|
|
| djcresto |
| Kzou eventueel één dag gaan. Wat is de beste dag voor Progressive en trance fans? Nineties area pik ik ook graag mee maar die zal niet bekend zijn voor het uitverkoopt. Fred, wanneer staat die op het programma? |
|
|
| FCB_Fanatic |
had het ondertussen al gezien :) ... Ik had wel verwacht dat het dit jaar nog vlugger ging uitverkopen, maar dit is echt wel indrukwekkend
@ djcresto: het zal afwegen worden, een risico nemen door wat te gokken en hopen dat het meevalt. Op vrijdag heb je sowieso al Ferry Corsten en JOOF (bevestigd op zn eigen site) die zeker de moeite gaan zijn wat trance betreft. Die dag heb je ook nog de B2B voor psy trance (waar JOOF wel zal draaien denk ik). Global Underground area lijkt mij ook wel de moeite (toch vooral progressive dacht ik). Op zaterdag is er de A&B area wat trance betreft en op zondag (waarschijnlijk) La Rocca die ik vorige jaren ook altijd de moeite vond. Lijkt me twijfelachtig of er op zondag nog een ASOT stage gaat zijn.
altijd leuk als Fred iets zou lossen natuurlijk :D |
|
|
| Kitt |
De vraag is of het niet overdreven is dat 70% al verkocht is ... ( marketing ?) moest ik organisator zijn zou ook wel overdrijven..
Momenteel lijkt alles nog beschikbaar van tickets ..
https://id-t-be.timoco.eu/event/1550
Zoals lineup nu is , vind ik vrijdag nog het beste voor Trance ( daar zullen hopelijk wel nog wat namen bijkomen ) . |
|
|
| Real |
In de loop van de namiddag was alles (behalve de booze bags) naar't schijnt al sold out op Timoco. Maar ondertussen is alles alweer beschikbaar.
Belangrijkste nieuws van de dag: Zabiela komt. Ik dus ook. :p |
|
|
| Config |
Joepie!
Fijn dat je er weer bij bent 
ohja, en huuuuuuuuijjjjj ZABIELA :crazy: :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Twijfels twijfels twijfels |
|
|
| Real |
Ticketjes besteld!
Ik ga alvast beginnen aan een roll call. :cool:
Tomorrowland 2011
-----------------
Kristof (3 dagen) |
|
|
| Config |
Ik ga altijd :)
Tomorrowland 2011
-----------------
Kristof (3 dagen)
Config (3 dagen (+hotel)) |
|
|
|
|