|
[22, 23 & 24/07/2011] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| Het is gewoon te moeilijk om jaar na jaar muziek-liefhebbers te plezieren maar ze doen goed hun best (beter dan enkel guetta en vrienden) Het feit is gewoon dat ze de hype willen blijven houden. Het probleem hierbij is dat het enkel een omgekeerde werking heeft, beste voorbeeld hiervan is I Love Techno |
|
|
| Tom_D |
| Ik ben al lang blij dat tegenover ILT de tenten echt super gevarieerd zijn, en dat de host volledig hun eigen namen mogen kiezen, en dan ook deftige namen kiezen. Van mij mogen ze gerust guetta en co op main zetten, dan blijft dat volk al weg van de goeie tenten ;) |
|
|
| eieregooie |
| Dat het een Hype is kun je wel stellen ja. Heel Olland heeft het over Tomorrowland en niemand heeft het nog over Mysteryland :p |
|
|
| MikeVee |
Mja, wie wil er nu nog naar Mysteryland? Het is maar 1 dag, en die dag is nog duurder dan 1 dag TL. En qua line-up stelt ML al een paar jaar niet veel meer voor. 90% van de dj's op de line-up kan je elke dag 3x in een schuur horen en zien. Als je ziet wat een hostingpartners er daar een area hebben... :stongue:
Liever Nederlanders die komen dan dat stubru publiek dat maar blijft zagen achter SHM (nu kunnen ze daar mee stoppen), Deadmau5 en daft punk (de groep achter wie ze de voorgaande jaren continu op pukkelpop/werchter/humo fora aan het zagen waren ondanks dat ze al een eeuwigheid niet meer optreden). |
|
|
| Tom_D |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Mja, wie wil er nu nog naar Mysteryland? Het is maar 1 dag, en die dag is nog duurder dan 1 dag TL. En qua line-up stelt ML al een paar jaar niet veel meer voor. 90% van de dj's op de line-up kan je elke dag 3x in een schuur horen en zien. Als je ziet wat een hostingpartners er daar een area hebben... :stongue:
Liever Nederlanders die komen dan dat stubru publiek dat maar blijft zagen achter SHM (nu kunnen ze daar mee stoppen), Deadmau5 en daft punk (de groep achter wie ze de voorgaande jaren continu op pukkelpop/werchter/humo fora aan het zagen waren ondanks dat ze al een eeuwigheid niet meer optreden). |
Eindelijk iemand die mijn mening deelt, begrijp mij niet verkeerd, ik vind zowel Daft Punk geweldig, maar ik vind ze niet echt thuishoren op TL... laat die dan maar op pkp staan. Deadmau5 en SHM zijn (zouden) wel een mooie aanvulling (zijn), maar ik weet nog niet wie ik ga zien, hangt van de timetable af :) |
|
|
| eieregooie |
| Begrijp me niet verkeerd, Mysteryland heeft voor mij nooit gewerkt (behalve toen het nog 's nachts was :tongue2) maar desalniettemin was het jaaaaren onverminderd het populairste festival bij het grote publiek. Vandaar dat ik het opvallend vond dat dat dit jaar opeens lijkt omgeslagen naar TML :) |
|
|
| christina |
en markus schulz komt ook!
hij mag gerust nog eens zo'n setje als vorig jaar neerzetten :D |
|
|
| De Geert |
| quote: | Originally posted by christina
hij mag gerust nog eens zo'n setje als vorig jaar neerzetten :D |
of zoals op ASOT 500 :crazy:
zonder de regen dan liefst, of wacht, die heb je nodig voor de dubbele regenboog zeker? :D |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by BZRK
En naar Trance op zondag kunnen we fluiten zeker? |
Dan toch nog :D |
|
|
|
|