Hmm, ik ben de zaterdag geweest maar het was voor mij een van de mindere edities. Beste set was voor mij van Dimitri Andreas tussen 15h & 17h; helaas in dat marginale tunneltje gezet :)
Ook nog een paar leuke momenten beleefd bij Jaytech & Sven Väth.
Volgend jaar Mauro Picotto & Kai Tracid aub :D
domineesje
Markus Schulz, M.I.K.E en Giuseppe Ottaviani worden uitgezonden op http://www.be-at.tv/
speciaal voor de thuisblijvers :)
FredNova
dag 1 = geen regen (zelfs mooi weer!) met helden als Pappa en Seaman
dag 2 = één keer gaan schuilen in de vroege avond (zo een lekkere set van Ben Sims gehoord) en 's avonds enkele druppels
dag 3 = hoor net op radio dat het droog blijft :-)
Op naar Audiofly, MIKE, Gabriel & Dresden, Zabiela, Groove Armada en Sasha :-)
TOR
quote:
Originally posted by FredNova
dag 1 = geen regen (zelfs mooi weer!) met helden als Pappa en Seaman
Ah crap, ben vrijdagavond bij Astrix blijven plakken..
Geen echte uitschieters voor mij persoonlijk, de meeste dj's die ik aan het werk heb gezien draaiden vrij vlak en inspiratieloos vond ik, maar dat zal wel met de setting te maken hebben gehad. Alleen J00F leek zich weinig aan te trekken van de grootsheid van het evenement en bracht kwalitatief werk ten gehore.
Ik heb wel zijn eerste uur moeten missen; is er geen mogelijkheid om de toegang tot het terrein vroeger te openen? Ik kan me inbeelden dat bv. Fred Baker geen kat heeft gezien tijdens zijn set...
Globaal genomen toch een leuk dagje beleefd, vooral de indeling en aankleding van het terrein leek me stukken beter dan enkele jaren geleden. Op naar een volgende editie!
Real
Ik wil nu de titel van die laatste plaat van Zabiela. Drum&Bass of dubstep, wat was het feitelijk?
Blue Sky 99
Ook drie dagen geweest maar het is me toch wat té groot aan het worden. Had het gevoel dat er nog meer volk rondliep dan vorig jaar. Vooral zaterdag was het echt onaangenaam. CdA-stage was volledig overbevolkt tijdens de set van Sven Väth, en de helft was dan ook nog eens volledig op een andere planeet dus dat hielp ook niet echt. Gelukkig zondag opnieuw een toffe dag beleefd. Muzikaal wel niet memorabel te noemen, al waren de sets van Seth Troxler en James Zabiela wel dik in orde.
BZRK
Jaytech :)
djcresto
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Had het gevoel dat er nog meer volk rondliep dan vorig jaar.
Als ik me niet vergis vorig jaar 50000 man per dag en dit jaar 60000.
Te groot, te klein, te mainstream, te weinig muziek naar je smaak. Het zal altijd wel iets zijn. Maar ze hebben er toch een pracht festival van gemaakt. En ik vind het jammer dat ik geen tickets gekocht heb.
Eén van de reden dat ik altijd twijfel om te gaan is het gebrek aan vrienden die gaan. Nu bleken er achteraf verschillende vrienden van me Tomorrowland te bezoeken die helemaal geen kaas gegeten hebben van elektronische muziek. Ik heb zo'n vermoeden dat zij vooral geparkeerd hebben in de buurt van mainstage.
Config
quote:
Originally posted by Real
Ik wil nu de titel van die laatste plaat van Zabiela. Drum&Bass of dubstep, wat was het feitelijk?
Haha, een drum & bass remix van Funk D'Void - Diabla - er volledig over.
James Zabiela gaf weer alle dj's moeiteloos het nakijken. Kwaliteit en diversiteit (hoeveel verschillende genres hebben we niet gehoord tijdens die set) gekoppel aan techniek en een serieuze zweem euforie op het eind.
Ik heb me na de set een half uur moeten gaan zetten, het was niet normaal :crazy:
Blijven boeken!
BZRK
Was het deze?
Config
Nope.. klonk toch ietsje anders. Zal strax nog es herluisteren wanneer ik deftig geluid heb.
edit: Tzal hem wel zijn, maar Zabiela heeft er zoveel opgegooid dat hij iets minder herkenbaar klinkt :)
Real
Zabiela was idd perfect, wat een set. :crazy:
Ik zag die jongens van [email protected] filmen tijdens z'n set, dus ik veronderstel dat de beelden nog wel online zullen verschijnen.
Het zal trouwens toch idd die Metrik Remix geweest zijn, hij heeft die al eerder gedraaid:
En wat een sfeer op TL:
De tent had nog wel iets voller mogen zitten, maarja. :)