return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 
[22, 23 & 24/07/2011] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 22)
View this Thread in Original format
FCB_Fanatic
Zabiela de absolute heerser van het festival, net zoals vorig jaar trouwens !!!! Zn laatste plaat was idd compleet flippen :eyespop:

JOOF is meer mijn ding qua muziek, maar Zabiela kwam er net als vorig jaar nog net iets bovenuit. Net zoals TOR heb ik trouwens ook het eerste uur gemist van JOOF. T was samen met Zabiela DE dj die ik absoluut gezien wou hebben en dan mis ik net van hem een uur. Hij had twee uur en aangezien het de openingsset was, had ik mij al aan een vrij diep en progressive begin verwacht ... en dat bleek ook zo te zijn. Een uur in zijn set speelde hij bijvoorbeeld nog Kintar feat. Venes - Sahara. Heel teleurgesteld dat ik zn begin dus heb gemist :(

verder heel veel verschillende area's gedaan; ik heb ook wat trance gedaan (naast B2B) en de trancesets vond ik er toch het minste uit. Een uitgebreide review komt nog :)

@ Blue Sky 99: TL is idd héél groot, maar ik vind dat vooral storen op de Mainstage. Zeker als je er laat op de avond één van de headliners wilt zien is dat niet echt fun meer. Zelf ben ik er niet veel geweest. Avicii heb ik er gezien en op dat moment viel het nog goed mee. Faithless heb ik geprobeerd, maar door de drukte, en omdat het na 10min duidelijk was dat het niks ging worden ben ik weggegaan.
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by djcresto
Als ik me niet vergis vorig jaar 50000 man per dag en dit jaar 60000.


Te groot, te klein, te mainstream, te weinig muziek naar je smaak. Het zal altijd wel iets zijn. Maar ze hebben er toch een pracht festival van gemaakt. En ik vind het jammer dat ik geen tickets gekocht heb.

Eén van de reden dat ik altijd twijfel om te gaan is het gebrek aan vrienden die gaan. Nu bleken er achteraf verschillende vrienden van me Tomorrowland te bezoeken die helemaal geen kaas gegeten hebben van elektronische muziek. Ik heb zo'n vermoeden dat zij vooral geparkeerd hebben in de buurt van mainstage.


't is niet zagen om te zagen hoor ... Ik doe elk jaar een aantal EDM festivals en ik heb dit weekend gewoon gemerkt dat Tomorrowland begint te lijden onder z'n eigen succes. Het terrein is gewoonweg niet meer helemaal voorzien op een dergelijke mensenmassa. Verplaatsingen van de ene naar de andere stage namen dubbel zo veel tijd in als vorig jaar en op sommige stages was er soms gewoonweg geen plaats meer voor iedereen. Mainstage zelf leek trouwens nog redelijk mee te vallen, enkel bij Guetta leek die overvol te staan.
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic

@ Blue Sky 99: TL is idd héél groot, maar ik vind dat vooral storen op de Mainstage. Zeker als je er laat op de avond één van de headliners wilt zien is dat niet echt fun meer. Zelf ben ik er niet veel geweest. Avicii heb ik er gezien en op dat moment viel het nog goed mee. Faithless heb ik geprobeerd, maar door de drukte, en omdat het na 10min duidelijk was dat het niks ging worden ben ik weggegaan.


Ik heb mij er vooral zaterdag aan gestoord; CdA stage was bijna ontoegankelijk. En zelfs als je er helemaal middenin stond werd je nog helemaal weggedrumd door degene die volledig onder de middelen zaten.
Gladius
wat het wa soeps qua trance? Iemand die veel in TA tent heeft gezeten?
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Ik heb mij er vooral zaterdag aan gestoord; CdA stage was bijna ontoegankelijk. En zelfs als je er helemaal middenin stond werd je nog helemaal weggedrumd door degene die volledig onder de middelen zaten.


ik stond daar s avonds ook, was idd wel te druk ... maar dat kwam ook omdat het regende op een bepaald moment. Iedereen wou droog staan. Met weer zoals vorig jaar valt dat volgens mij ook al beter mee


quote:
Originally posted by Gladius
wat het wa soeps qua trance? Iemand die veel in TA tent heeft gezeten?


voor wat het waard is (want echt trance minded zou ik mijzelf niet meer noemen): ik heb op TA het slot gezien van Orjan Nilsen en die vond ik niet goed. Arnej was ook een tegenvaller na zn goeie set die ik op Trance Energy had gezien in 2010.

Op A&B Group Therapy stage vond ik de openings dj mss nog het beste meevallen op zaterdag. Daniel Kandi vond ik niet goed, Cosmic Gate was beter (voor zover ik het gezien heb), maar ook niet geweldig. Na de eerste platen van Super8 & Tab zijn we vertrokken.

Op zondag M.I.K.E. gezien; ook niet geweldig. Zijn classic set van vorig jaar was stukken beter (en die van de Illusion ook).
djcresto
op Be@TV grote stukken van Schulz en Ottaviani gehoord. Die hun sets vond ik best ok.

Op main stage precies toch veel eenheidsworst. De typische dance die ze ook op Stu Bru draaien en waar de grote massa wel pap van lust en die ikzelf ook regelmatig draai tegenwoordig. Stukje van Laidbaick Luke gezien. Die jongen kon wel goed mixen.
christina
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ik stond daar s avonds ook, was idd wel te druk ... maar dat kwam ook omdat het regende op een bepaald moment. Iedereen wou droog staan. Met weer zoals vorig jaar valt dat volgens mij ook al beter mee




voor wat het waard is (want echt trance minded zou ik mijzelf niet meer noemen): ik heb op TA het slot gezien van Orjan Nilsen en die vond ik niet goed. Arnej was ook een tegenvaller na zn goeie set die ik op Trance Energy had gezien in 2010.

Op A&B Group Therapy stage vond ik de openings dj mss nog het beste meevallen op zaterdag. Daniel Kandi vond ik niet goed, Cosmic Gate was beter (voor zover ik het gezien heb), maar ook niet geweldig. Na de eerste platen van Super8 & Tab zijn we vertrokken.

Op zondag M.I.K.E. gezien; ook niet geweldig. Zijn classic set van vorig jaar was stukken beter (en die van de Illusion ook).


maar gij vindt trance helemaal niet goed meer, alleen die van vroeger... laat die vraag misschien aan de mensen die er wél nog naar luisteren :)

gladius, ik heb bijna heel de tijd aan de trance stages gestaan. voor mij waren simon patterson, ummet ozcan en M.I.K.E. de hoogtepunten. allemaal stuk voor stuk geweldige sets met veel energie. arnej was inderdaad een tegenvaller, maar de ergste was gabriel & dresden, die set trok echt op niets! verder vielen sander van doorn, cosmic gate en ferry corsten ook goed mee, maar niks extreem speciaals. al bij al weer een hele leuke editie, enkel een zwaar tekort aan toiletten...
Gladius
quote:
Originally posted by christina
maar gij vindt trance helemaal niet goed meer, alleen die van vroeger... laat die vraag misschien aan de mensen die er wél nog naar luisteren :)

gladius, ik heb bijna heel de tijd aan de trance stages gestaan. voor mij waren simon patterson, ummet ozcan en M.I.K.E. de hoogtepunten. allemaal stuk voor stuk geweldige sets met veel energie. arnej was inderdaad een tegenvaller, maar de ergste was gabriel & dresden, die set trok echt op niets! verder vielen sander van doorn, cosmic gate en ferry corsten ook goed mee, maar niks extreem speciaals. al bij al weer een hele leuke editie, enkel een zwaar tekort aan toiletten...


Ok, merci! Er is natuurlijk een reden waarom ik er dit jaar niet bij was, en da's simpelweg omdat er amper échte uplifting trance dj's kwamen. Net zoals enkele jaren geleden is dat de enige vorm van trance die mij nog kan boeien. De kans is groot dat ik al die namen die je opnoemt niet goed zou gevonden hebben. En voor een klassieker hier of daar doe ik het niet.
djcresto
quote:
Originally posted by Gladius
Ok, merci! Er is natuurlijk een reden waarom ik er dit jaar niet bij was, en da's simpelweg omdat er amper échte uplifting trance dj's kwamen. Net zoals enkele jaren geleden is dat de enige vorm van trance die mij nog kan boeien.


Tomorrowland was toch al uitverkocht toen ze een groot deel van de trance namen bekend maakten?
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by christina
maar gij vindt trance helemaal niet goed meer, alleen die van vroeger... laat die vraag misschien aan de mensen die er wél nog naar luisteren :)


ik ben nochtans in 2010 nog naar TE geweest (toch niet zo heel lang geleden) en dat was één van de betere edities die ik heb meegemaakt met oa goeie sets van Gareth Emery, Super8 & Tab en Arnej. Ook vorig jaar heb ik nog een aantal goede sets gehoord op Tomorrowland (oa Gareth Emery).

Ik heb trouwens ook heel even bij PvD gestaan en die leek mij niet slecht bezig. Ik ga hier niet oordelen over zn volledige set, maar hetgeen ik gehoord heb beviel mij meer dan hetgeen ik de rest van de dag heb gehoord qua trance

edit: JOOF is trouwens ook trance ... meer trance trouwens als hetgeen op al die andere trance area's heb gehoord (hij noemt het zelf wel 'underground' trance)

FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Gladius
Ok, merci! Er is natuurlijk een reden waarom ik er dit jaar niet bij was, en da's simpelweg omdat er amper échte uplifting trance dj's kwamen. Net zoals enkele jaren geleden is dat de enige vorm van trance die mij nog kan boeien. De kans is groot dat ik al die namen die je opnoemt niet goed zou gevonden hebben. En voor een klassieker hier of daar doe ik het niet.


zoals ik hierboven al aanhaal was mss PvD nog de moeite geweest; die leek mij nog vrij uplifting te draaien op het moment dat ik er stond.

mss eens polsen bij mensen die zijn set hebben gehoord ... er stond in ieder geval toch vrij veel volk :)

edit: Wouter heeft me trouwens ook gezegd dat Ferry goed was
christina
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ik ben nochtans in 2010 nog naar TE geweest (toch niet zo heel lang geleden) en dat was één van de betere edities die ik heb meegemaakt met oa goeie sets van Gareth Emery, Super8 & Tab en Arnej. Ook vorig jaar heb ik nog een aantal goede sets gehoord op Tomorrowland (oa Gareth Emery).

Ik heb trouwens ook heel even bij PvD gestaan en die leek mij niet slecht bezig. Ik ga hier niet oordelen over zn volledige set, maar hetgeen ik gehoord heb beviel mij meer dan hetgeen ik de rest van de dag heb gehoord qua trance

edit: JOOF is trouwens ook trance ... meer trance trouwens als hetgeen op al die andere trance area's heb gehoord (hij noemt het zelf wel 'underground' trance)


maar waarom zit ge dan 80% van uw tijd hier te kakken op trance?:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 
Privacy Statement