|
[22, 23 & 24/07/2011] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Config |
Met
Sasha
James Zabiela
Riva Starr
M.A.N.D.Y
blijf ik dan wel een beetje op mijn honger zitten.. wat doet Riva Starr daar bijvoorbeeld.. jammer.
Nick Warren, 16 Bit lolitas... andere melodische goden? Ik wacht :D |
|
|
| FredNova |
| en GU, CDA, COCOON? OVUM? :-) |
|
|
| Config |
Ja tuurlijk, al goed en wel en ik zal daar sowieso ook te vinden zijn :)
Maar melodic progressive wordt wel ferm in de steek gelaten dit jaar.. zoals ik al zei, namen int genre 16 Bit Lolitas, Nick Warren en dergelijke, daarvan vind ik er geen enkele terug. Nochtans hadden die een ferm gevulde tent vorig jaar, dus interesse is er zeker. |
|
|
| FredNova |
denk niet dat de mensen in de tent er vorig jaar zo ver over nadachten
waren gewoon alle 'prog' namen samen... nu zijn ze wat verspreid over alle dagen en alle stages
en wie weet wat komt er nog bij :-)
als er elk jaar dezelfde namen staan, dan is het ook niet goed he |
|
|
| Config |
| Nee maar er zijn wel genoeg dj's en producers in de scene die er nog niet gestaan hebben en ook in datzelfde genre situeren. Jasper heeft hier een tijd geleden eens een heerlijke lijst met nieuwere talenten gepost waar ik me heel hard in kan vinden. In dat genre staan er voorlopig bijna geen namen op TML. Ik ken er hier een paar die speciaal voor dat soort namen komen en die zien dat voorlopig toch ook ferm door de neus geboord :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| En die namen komen bijna allemaal naar Dance Valley ^^ |
|
|
| FredNova |
Henry Saiz staat bv ook op Extrema Outdoor in België (dacht ik)
Dance Valley moest vernieuwen want het was al bijna dood...
TL zal elk jaar evolueren...
en de bezoekers zullen steeds meereisend worden ;-) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FredNova
Henry Saiz staat bv ook op Extrema Outdoor in België (dacht ik)
Dance Valley moest vernieuwen want het was al bijna dood...
TL zal elk jaar evolueren...
en de bezoekers zullen steeds meereisend worden ;-) |
Das ni waar, tzelfde van vorig jaar is voor mij ook goe :D
Either way Jasper heeft gelijk, die namen staan allemaal op Dance Valley, dus dat is zeker een must dit jaar :) Kijk er alvast al naar uit :)
bij deze ook maar al direct de daad bij het woord gevoegd en mijn ticket gekocht :) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by FredNova
en de bezoekers zullen steeds meereisend worden ;-) |
inderdaad, het is onmogelijk om iedereen tegelijk tevreden te stellen, dat is wel duidelijk hier;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by FredNova
en de bezoekers zullen steeds meereisend worden ;-) |
Er is anders wel een omgekeerde evolutie aan de gang...
Enfin, dit jaar voldoende kwaliteit en variatie op vrijdag :cool: |
|
|
| BZRK |
Swedish House Mafia op vrijdag...
Guetta + SHM, wree origineel zijn ze wel nie met hun line-up
En naar Trance op zondag kunnen we fluiten zeker? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FredNova
en de bezoekers zullen steeds meereisend worden ;-) |
Nu nog niet he, Tomorrowland is momenteel echt een hype. Een goed voorbeeld is misschien wel mijn beste vriendin. Ze wil absoluut naar Tomorrowland maar als je op een fuif een half uurke electronische muziek draait dan begint ze te zagen (behalve op Guetta).
Eens die hype voorbij is zal het weer werken zijn om jaarlijks even goed te doen. En natuurlijk gaan alle credits ook naar de organisatie om de hype op te bouwen, want die komt er niet zomaar. |
|
|
|
|