|
[22, 23 & 24/07/2011] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
Haha, kunnen ze misschien de main stage dit jaar niet omdopen tot Rainbow Valley ? En boek ze vol trance artiesten als Daniel Kandi, Aly & Fila, Dash Berlin, Oceanlab en Orjan.
Als decor stel ik een weide voor vol met paddestoelen en reuzegrote suikerstokken waar al de trancefanaten aan kunnen likken wanneer hun favoriete halfgod vanop een 30meter grote éénhoorn met vleugels (de pegacorn) een cookie-cutter breakdown loslaat. Als klap op de vuurpijl moet er ook een helikopter rondvliegen die constant snoepjes en confetti aan een sneltempo naar beneden katapulteert. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Push2005
Orjan.
|
die is anders wel goe bezig de laatste tijd... go fast, pale memories, shades of grey  |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Push2005
Als decor stel ik een weide voor vol met paddestoelen en reuzegrote suikerstokken waar al de trancefanaten aan kunnen likken wanneer hun favoriete halfgod vanop een 30meter grote éénhoorn met vleugels (de pegacorn) een cookie-cutter breakdown loslaat. Als klap op de vuurpijl moet er ook een helikopter rondvliegen die constant snoepjes en confetti aan een sneltempo naar beneden katapulteert. |
klinkt lekker. jammer genoeg ga ik er dit jaar niet bij zijn!:( Dus hoop ik op een super slechte line-up :toothless |
|
|
| Swamper |
haha.... it feels like yesterday I was there :D
(I may need to come back so I can learn the language & actually understand wtf you're all saying - lol)
Let me try...
| quote: | | Als decor stel ik een weide voor vol met paddestoelen en reuzegrote suikerstokken waar al de trancefanaten aan kunnen likken wanneer hun favoriete halfgod vanop een 30meter grote éénhoorn met vleugels (de pegacorn) een cookie-cutter breakdown loslaat. Als klap op de vuurpijl moet er ook een helikopter rondvliegen die constant snoepjes en confetti aan een sneltempo naar beneden katapulteert. |
My translation:
All the decor in the world with trancefanatics and and a 30-metre tall halfgod sitting on a unicorn while playing a cookie-cutter breakdown. Also a helicopter constantly dropping confetti is better done by catapult
Google translation:
I like setting for a meadow full of mushrooms and giant sugar canes where all the trance fanatics can lick their favorite hero from a 30meter high unicorn with wings (the pegacorn) a cookie-cutter breakdown released. To top it all there must also be a helicopter flying around constantly sweets and confetti at a rapid pace down catapults.
Hey I actually did pretty good! LOL :stongue: |
|
|
| Real |
| No TranceAddict stage this year? :) |
|
|
| Zjokke1977 |
1. Wishlist: Paul van Dyk, John 00 Fleming, Claudia Cazacu, John O'Bir, Fei Fei
2. Setjes terug 2 uur ipv 1.5h (en bijgevolg een kleinere lineup per stage; minder dan 2 huur is gewoon te kort)
3. Al die eletro-house-minimal bazaar (wat hier in ons landje zoooo populair is) terug op de mainstage, zodat we hier geen last van hebben. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Zjokke1977
2. Setjes terug 2 uur ipv 1.5h (en bijgevolg een kleinere lineup per stage; minder dan 2 huur is gewoon te kort) |
en wat nog meer zou heersen, zou een superlange set van John 00 Fleming zijn (minstens 3u) :eyespop: |
|
|
| Real |
| M.I.K.E. is dit jaar volgens mij opnieuw aanwezig, hij laat het nogal sterk doorschemeren op Facebook. |
|
|
| christina |
| ik wil armin nog eens, TL zonder armin is geen TL:toothless |
|
|
| Push2005 |
Arnej, Ferry Corsten, Daniel Wanrooy, Menno De Jong, Leon Bolier Vs. Sied van Riel, Jonas Steur kunnen mij eventueel nog interesseren.
Anders een classics terminal :p |
|
|
| Den Backer |
| ik ga een jaartje overslaan jammer genoeg :sadgreen:, ben 2 weekjes op reis en valt er net midden in, heb het nog overwogen om over te vliegen, maar komt iets te duur uit :D |
|
|
|
|