|
[22, 23 & 24/07/2011] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Swamper
:D |
you already speak Dutch (or French) fluently now ? :D |
|
|
| christina |
gabriel & dresden!!!!!!!!!!!!!!!!
! |
|
|
| Real |
| Zijn ze terug samen? |
|
|
| christina |
nee, ze staan gewoon op de line up, maar eigenlijk draaien ze niet  |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Real
Zijn ze terug samen? |
Ge volg et precies ook nie echt meer hé :p
Nu nog hopelijk Arty derbij en dan sta ongeveer alles wat ik ooit nog wou zien samen op 1 festival :crazy: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by BZRK
Ge volg et precies ook nie echt meer hé :p |
Bwa nee, trance interesseert me nog maar matig. :)
Wat draaien de mannen tegenwoordig eigenlijk? Ik meen mij te herinneren dat hun laatste sets (vóór hun split) absolute e waren. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
Bwa nee, trance interesseert me nog maar matig. :)
Wat draaien de mannen tegenwoordig eigenlijk? Ik meen mij te herinneren dat hun laatste sets (vóór hun split) absolute e waren. |
en wat te zeggen van hun TOPproducties uit die periode: "Tracking Treasure Down"
:D |
|
|
| Real |
| Hun eigen producties zijn allemaal erg zwak. Daarentegen hebben ze wel enkele geweldige remixes achter hun naam staan, zoals Sarah McLachlan - Fallen en Mindcircus, één van mijn favorieten. :) |
|
|
| Tom_D |
| Hoe ik 2 jaar terug toch spijt had dat'k die 2 nooit samen live ging zien... ik loop al de hele dag met'n smile tot achter men oren ! ^^ |
|
|
| Magistrate |
| hun livesets sinds hun reünie vind ik niet zo slecht eigenlijk :) |
|
|
| Config |
Gabriel & Dresden. Ik blijf hun oudste remixes echt heerlijk vinden. Misschien toch eens gaan kijken dan.
'Bloom-style' please :tongue2 |
|
|
|
|