return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
[22, 23 & 24/07/2011] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 15)
View this Thread in Original format
Swamper
:D
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Swamper

you already speak Dutch (or French) fluently now ? :D
christina
gabriel & dresden!!!!!!!!!!!!!!!!

!
Real
Zijn ze terug samen?
christina
nee, ze staan gewoon op de line up, maar eigenlijk draaien ze niet
BZRK
quote:
Originally posted by Real
Zijn ze terug samen?

Ge volg et precies ook nie echt meer hé :p

Nu nog hopelijk Arty derbij en dan sta ongeveer alles wat ik ooit nog wou zien samen op 1 festival :crazy:
Real
quote:
Originally posted by BZRK
Ge volg et precies ook nie echt meer hé :p

Bwa nee, trance interesseert me nog maar matig. :)

Wat draaien de mannen tegenwoordig eigenlijk? Ik meen mij te herinneren dat hun laatste sets (vóór hun split) absolute e waren.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Real
Bwa nee, trance interesseert me nog maar matig. :)

Wat draaien de mannen tegenwoordig eigenlijk? Ik meen mij te herinneren dat hun laatste sets (vóór hun split) absolute e waren.

en wat te zeggen van hun TOPproducties uit die periode: "Tracking Treasure Down"

Real
Hun eigen producties zijn allemaal erg zwak. Daarentegen hebben ze wel enkele geweldige remixes achter hun naam staan, zoals Sarah McLachlan - Fallen en Mindcircus, één van mijn favorieten. :)
Tom_D
Hoe ik 2 jaar terug toch spijt had dat'k die 2 nooit samen live ging zien... ik loop al de hele dag met'n smile tot achter men oren ! ^^

Magistrate
hun livesets sinds hun reünie vind ik niet zo slecht eigenlijk :)
Config
Gabriel & Dresden. Ik blijf hun oudste remixes echt heerlijk vinden. Misschien toch eens gaan kijken dan.

'Bloom-style' please :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement